بیمه بدنه تندر 90 : قیمت و خرید

logo

ارسال سریع

خرید آسان

پشتیبانی ۲۴ ساعته

صرفه جویی در زمان

مقایسه آسان

بیمه بدنه تندر 90 : قیمت و خرید

بیمه بدنه یکی از بیمه‌های غیرضروری برای خودرو است، در واقع مالک خودرو در صورت نیاز می‌تواند نسبت به خرید بیمه بدنه اقدام کند. این بیمه برخلاف بیمه شخص ثالث به هیچ عنوان اجباری نبوده و تنها می‌تواند خسارت وارد شده به بدنه خودرو را پرداخت کند. در ادامه این مطلب ما قصد داریم تا شما را با بیمه بدنه تندر 90 آشنا کنیم. پس تا انتهای این متن ما را همراهی کنید.

بررسی فنی خودرو تندر 90

بیمه بدنه تندر 90

تندر 90 در ابتدای ورود خود به بازار خودرو به عنوان یکی از ارزان‌ترین خودروها معرفی شده بود، سری پایه آن E0 قیمتی برابر با پیکان داشت. اما برخلاف این قیمت پایین از فنی نسبتا خوبی برخوردار است. این خودرو یک پیشرانه چهار سیلندر 16 سوپاپ دارد، بیشترین قدرت این پیشرانه حدود 105 اسب بخار است. یک گیربکس چهار سرعته اتوماتیک یا پنج سرعته دستی این نیرو را به سمت چرخ‌ها هدایت می‌کند، حداکثر سرعت این خودرو حدود 175 کیلومتر بر ساعت است و شتاب صفر تا صد آن حدود 10 تا11 ثانیه خواهد بود. این خودرو مصرف سوخت نسبتا خوبی دارد، در هر 100 کیلومتر حدود هفت لیتر بنزین مصرف می‌کند.

بررسی طراحی بدنه تندر 90

طراحی بدنه آن که با نام داچیا لوگان هم شناخته می‎شود حالت جعبه‌ای و ساده است. در واقع طراحان این خودرو به دنبال آن بودند تا بتوانند با کمترین هزینه خودروی زیبا و مناسبی را طراحی کنند. یکی از اهداف شرکت رنو آن بود که اقشار ضعیف جامعه هم بتوانند از داشتن خودرو بهره‌مند شوند. از این رو به دنبال آن بود تا با کمترین هزینه ممکن خودرویی را تولید کند تا بتواند این نیاز جامعه را برطرف سازد. در طراحی این خودرو ظرافت و زیبایی تعریف کاملی ندارد، قسمت‌های مختلف بدنه دارای شکل و فرم بسیار ساده‌ای است. سپر، فریم، چراغ‌های جلو، پنجره‌ها و… به صورت کاملا ساده طراحی شده‌اند.
در قسمت پشت خودرو، صندوق آن به صورت جعبه‌ای طراحی شده و همین موضوع باعث شده تا از فضای بیشتری برخوردار باشد. در تولید این خودرو به حداکثر کارایی، دوام و استحکام خودرو بیش از زیبایی آن توجه شده است. همین امر موجب شده تا خودرو تندر90 نتواند از لحاظ زیبایی امتیاز قابل قبولی را کسب کند.  

مقایسه مشخصات فنی انواع تندر 90

خودروی تندر90 هم مانند دیگر خودروها دارای مدل‌های مختلفی است که کیفیت و قیمت هرکدام از این مدل‌ها، با توجه به ویژگی‌هایی که دارند متفاوت خواهد بود. ازجمله این مدل‌ها عبارتنداز:

تندر90 E2

از نظر بسیاری از کارشناسان این نسخه یکی از شبیه‌ترین نسخه‌ها به تندر90 اولیه است. تندر90 E2 با وجود اینکه از کیفیت ساخت نسبتا خوبی برخوردار است اما امکانات بسیاری از قبیل مه شکن، آینه برقی، چراغ داخل کابین، شیشه‌های عقب برقی، ریموت، چراغ نقشه خوان، تنظیم ارتفاع صندلی و…. به این خودرو اضافه شده است. در واقع این مدل یکی از مدل‌هایی است که بیشترین شباهت را به تندر90 اولیه‌ دارد.

تندر90E0  و  E1

این مدل‌ها به عنوان اولین سری‌های تندر90 در ایران معرفی شدند، در این مدل گیربکس ضعف داشته و بعد از مدتی خودرو دچار روغن‌ریزی می‌شود. مدل E0 این خودرو در مقایسه با مدل E1 آن بسیار ساده‌تر بوده و از فرمان هیدرولیک هم برخوردار است. مدل E1 آن دارای معایبی است که موجب شده تا بیشتر افراد خرید E0 را به خرید E1 ترجیح دهند. ازجمله معایب آن می‌توان به پخش کننده سی دی، پشت سری‌های صندلی، فاقد بالابر عقب خودرو، ریموت کنترل و… اشاره کرد.  این موضوع باعث شد تا ایران خودرو به فکر آن باشد تا سری جدید خودروهای تندر90 را تولید کند.

تندر90 دنده‌ای و اتوماتیک

یکی دیگر از مدل‌های تندر90 که در سال 1396 توسط پارس خودرو روانه بازار شد، تندر90 پلاس نامیده می‌شود. در ظاهر این خودرو کمی تغییر ایجاد شده است و همین موضوع باعث شده تا این مدل در مقایسه با دیگر مدل‌ها طرفدار بیشتری داشته باشد. یکی از مهم‌ترین تغییرات این خودرو بزرگتر شدن و کشیده‌تر شدن چراغ‌های جلو خودرو است. از دیگر تغییرات مشهود آن می‌توان به تغییر رنگ زه کنار ماشین اشاره کرد. به طور کلی تغییرات بسیاری در ظاهر این مدل ایجاد شد، اما بعدها مشخص شد که این تغییرات دقیقا مشابه نسخه فیس لیفت لوگان است.

چرا باید بیمه بدنه تندر 90 بخریم؟

بیمه بدنه همانطور که از نامش پیداست می‌تواند تمام خسارات وارد شده به بدنه خودرو را پرداخت کند. در واقع بیمه بدنه تندر 90 هم از این قاعده مستثنی نبوده و تمام خسارات وارد شده به بدنه خودرو در تصادفات رانندگی را پرداخت می‌کند. این نوع خسارات وارد شده از طریق بیمه شخص ثالث قابل پرداخت نیست، خرید بیمه بدنه تندر 90 ضروری نیست اما به دلیل افزایش قیمت قطعات خودرو بهتر است برای کاهش هزینه‌ها از بیمه بدنه استفاده کنیم.  

پوشش های بیمه بدنه تندر 90

بیمه بدنه تندر 90 بیشتر خسارات وارد شده را تحت پوشش خود قرار میدهد. البته این خسارات به دو دسته تقسیم می‎شوند. پوشش‌های اصلی و پوشش‌های فرعی(اضافی).

پوشش های اصلی:

 پوشش‌های اصلی در واقع خساراتی هستند که در زمان خرید بیمه بدنه تندر 90 به صورت پیش‌فرض خریداری می‌شوند. پوشش‌های اصلی بیمه بدنه عبارتنداز:

سرقت کلی

خسارت وارد شده به لاستیک و ماشین

خسارت وارد شده ناشی از برخورد جسم متحرک و ثابت

خسارت ناشی از انتقال خودروی آسیب دیده

خسارت ناشی از آتش سوزی، صاعقه و انفجار

خسارت ناشی از سرقت خودرو و آسیب‌های وارده به خودرو در حین سرقت

پوشش های اضافی:

این نوع پوشش‌ها به هیچ عنوان در زمره پوشش‌های اصلی قرار ندارد و تنها باید با پرداخت هزینه اضافه‌تر نسبت به خرید آن اقدام کرد. از پوشش‌های اضافی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • خسارات ناشی از بلایای طبیعی، طوفان، سیل، زلزله
  • خسارت ناشی از سرقت لوازم و قطعات فابریک خودرو
  • خسارت ناشی از پاشیدن اسید و رنگ روی خودرو
  • خسارت ناشی از شکستن شیشه خودرو
  • خسارت ناشی از بدون استفاده بودن خودرو و خواب آن در پارکینگ

قیمت بیمه بدنه تندر 90

عوامل بسیاری هستند که می‌توانند به روی خرید بیمه بدنه تندر 90 تاثیرگذار باشند. این عوامل می‌توانند قیمت خرید بیمه بدنه تندر 90 را کاهش یا افزایش دهند. ازجمله این عوامل می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

  • نوع کاربری خودرو
  • تعداد سیلندرهای خودرو
  • ارزش روز خودرو
  • پوشش‌های اضافی
  • تخفیف عدم خسارت
  • پرداخت نقدی
  • سال سخت خودرو

نحوه خرید بیمه بدنه تندر 90      

برای خرید بیمه بدنه تندر 90 می‌توانید به صورت آنلاین اقدام کنید. برای این کار کافیست به وب‌سایت بیمه با ما مراجعه کنید و با وارد کردن مشخصات خودروی خود، نسبت به خرید آنلاین بیمه بدنه تندر 90 اقدام کنید. قیمت خرید هم همانطور که عنوان کردیم با توجه به عوامل مختلف می‌تواند متغیر باشد.

معرفی بیمه با ما

یکی از وب‌سایت‌های آنلاین در زمینه خرید و فروش بیمه خودرو، بیمه با ما است. در این وب‎سایت شما می‌توانید به راحتی بیمه مورد نظر خود را خریداری کنید و در اسرع وقت به صورت کاملا رایگان آن را درب منزل تحویل بگیرید. در وب‌سایت بیمه با ما می‌توانید علاوه بر فروش بیمه بدنه خودرو، بیمه شخص ثالث، بیمه موتور، بیمه اموال، بیمه اشخاص و… را هم خریداری کنید.
وب‌سایت بیمه با ما (bimebama.com) این امکانات را در اختیار شما قرار داده است تا بتوانید قیمت بیمه را در شرکت‌های مختلف با یکدیگر مقایسه کنید. به این ترتیب بیمه مورد نظر خود را خریداری خواهید کرد. در پروسه خرید بیمه بدنه اگر با مشکلی رو به رو شدید می‌توانید با کمک کارشناسان بیمه با ما، این مشکلات را برطرف کنید. کارشناسان در بخش پشتیبانی آماده هستند تا در روند خرید بیمه شما را همراهی کنند. در صورت بروز هرگونه مشکل یا نقصی در فرآیند خرید می‌توانید به راحتی از آن‌ها کمک بخواهید.

بیشتر بخوانید:

بیمه بدنه پژو 405
بیمه بدنه البرز
بیمه بدنه پارسیان
بیمه بدنه ما
بیمه بدنه کوثر
بیمه بدنه پاسارگارد
بیمه بدنه دنا
بیمه بدنه تیبا
بیمه بدنه سمند
بیمه بدنه هایما S7
بیمه بدنه H30 کراس

سوالات متداول

فرانشیز بیمه بدنه تندر 90 در سال اول 10درصد، در سال دوم 20 درصد، در سال سوم 30 درصد، فرانشیز سرقت 20 درصد، فرانشیز رانندگان زیر 25 سال حدود 10 درصد است.

معمولا برای دریافت خسارت از بیمه بدنه باید کروکی راهنمایی و رانندگی را به همراه داشته باشید. اما اگر خسارت وارد شده کم باشد، می‌توان بدون داشتن کروکی نسبت به دریافت خسارت اقدام کرد.

بله، اما برای بار دوم حدود 20 درصد فرانشیز از بیمه کسر خواهد شد.

خودروهای صفر معمولا حدود 30 درصد تخفیف خرید بیمه بدنه دارند. البته این موضوع تنها مربوط به خودروهایی است که سه ماه از ثبت آن‌ها نگذشته باشد.

هدف از بازدید خودرو تایید سلامت و اصالت خودرو است.


بیمه های همکار

بیمه آسیا
بیمه البرز
بیمه کارآفرین
بیمه آرمان
بیمه رازی
بیمه معلم
بیمه نوین
بیمه تعاون
بیمه پارسیان
بیمه دانا
بیمه پاسارگاد
بیمه کوثر
بیمه سرمد
بیمه تجارت نو
بیمه ما
بیمه ملت
بیمه سامان
بیمه سینا
بیمه ایران
آسماری