بیمه بدنه سوزوکی : محاسبه قیمت و خرید

logo

ارسال سریع

خرید آسان

پشتیبانی ۲۴ ساعته

صرفه جویی در زمان

مقایسه آسان

بیمه بدنه سوزوکی : محاسبه قیمت و خرید

بیمه بدنه سوزوکی یکی از مهم ترین بیمه های بدنه است که در ایران و توسط شرکت های مختلف بیمه ارائه می شود. همانطور که می دانید، خرید بیمه بدنه بر خلاف بیمه شخص ثالث اجباری نیست. اما می تواند خیال شما را هنگام رانندگی راحت کند. در صورت بروز تصادف و یا حوادث مختلف، بیمه شخص ثالث تنها وظیفه دارد، خسارات مالی شخص ثالث را پرداخت کند و در زمینه پرداخت خسارت شخص مقصر نقشی ندارد. بنابراین باید راه کاری پیدا کرد تا در صورت تقصیر در سانحه، دچار ضرر مالی نشویم.

سوزوکی یکی از بهترین و گران ترین خودروهای مورد استفاده در ایران است. قیمت قطعات این خودرو تقریبا بالاست و دارای نوسان بسیاری می باشد. برای چنین خودروهایی باید حتما بیمه بدنه تهیه کرد. بیمه بدنه سوزوکی به شما این امکان را می دهد که در صورت تقصیر، ضررهای مالی خود را جیران کنید. سوزوکی به عنوان یک خودرو محبوب در ایران شناخته می شود. در این محتوا در مورد خرید بیمه بدنه سوزوکی و استعلام قیمت و خرید آن نکاتی ارائه خواهیم کرد. پس تا پایان کار ما را همراهی کنید.

معرفی خودرو سوزوکی

خودرو سوزوکی ویتارا یکی از پر فروش ترین و محبوب ترین خودروهای موجود در بازار ایران است. این خودرو هم از نظر فنی و هم از نظر ظاهری دارای مزیت های فراوانی است. در ادامه به شرح ویژگی های فنی و ظاهری این خودرو می پردازیم.

ویژگی های فنی: این خودرو دارای 4 سیلندر و 16 سوپاپ است. حجم موتور آن در انواع اولیه 2000 سی سی و در انواع کنونی 2400 سی سی می باشد. این خودرو دارای جعبه دنده 4 دنده ای است و می تواند تا سرعت 175 کیلو متر بر ساعت را پشتیبانی کند. این خودرو از نظر ابعاد فنی کیفیت بی نظیری دارد.

طراحی ظاهری: طراحی ظاهری خودرو سوزوکی ویتارا نیز بسیار جذاب و زیباست. ابعاد این خودرو حدود 1.8*1.6*4.4 متر مکعب می باشد. این خودرو از نمونه های تمام شاسی شناخته می شود و وزن آن نیز چیزی بالغ بر 1500 کیوگرم است.

چرا باید بیمه بدنه سوزوکی بخریم؟

خودرو سوزوکی ویتارا در ابتدا در ژاپن تولید شد. اما در سال 1385 شرکت ایران خودرو در ایران نیز مجوز مونتاژ آن را دریافت و کار تولید این خودرو در ایران را آغاز کرد. از همان سال 1385 این خودرو به یکی از محبوب ترین خودروهای موجود در بازار داخلی خودرو تبدیل شد. این خودرو با وجود مونتاژ در داخل، باز هم از خودروهای با کیفیت و گران قیمت بازار محسوب می شود. به همین دلیل خرید بیمه بدنه سوزوکی برای دارندگان این خودرو از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

بدیهی است وقتی یک خودرو قیمت گرانی داشته باشد، قیمت تجهیزات و قطعات آن نیز تا حد زیادی بالاست. بنابراین در صورت وقوع حادثه ممکن است دارنده این خودرو، متحمل هزینه گزافی برای تامین قطعات و تعمیر خودرو شود. تهیه بیمه بدنه ویتارا به دارنده خودرو این امکان را می دهد که از این هزینه های سرسام آور جلوگیری کند. بنابراین و به طور کلی خرید بیمه بدنه برای تمامی خودرو ها علی الخصوص خودروهای گرانی مانند سوزوکی گرند ویتارا از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.

پوشش های بیمه بدنه سوزوکی

شما با خرید بیمه بدنه سوزوکی می توانید از خدمات و پوشش های اصلی و فرعی آن برخوردار شوید. همان طور که می دانید، تمامی شرکت ها در کنار پوشش های اصلی بیمه بدنه، تعدادی پوشش اضافی نیز ارائه می دهند تا بیمه گزار در صورت علاقه آن ها را به بیمه نامه خود اضافه کند. در ادامه به بررسی این پوشش ها می پردازیم.

پوشش های اصلی: پوشش های اصلی بیمه بدنه سوزوکی شامل خسارات در ازای حادثه هایی مانند تصادف، سقوط، واژگونی، آتش سوزی و… می باشد. در صورت بروز چنین حوادثی، طبق بیمه نامه، شرکت بیمه موظف است خسارات شما را تا حد سقف مجاز تعیین شده جبران کند.

پوشش های اضافی: در کنار پوشش های اصلی بیمه بدنه سوزوکی ویتارا، گزینه هایی به صورت پوشش اضافی نیز مطرح می شوند. شما در صورت علاقه می توانید هر کدام از این گزینه ها که مد نظرتان است را به بیمه نامه خود اضافه کنید و هزینه مربوط به آن روی قیمت بیمه نامه شما لحاظ خواهد شد. این پوشش ها شامل مواردی مانند شکست شیشه، پاشیدن مواد شیمیایی و اسیدی و رنگ به بدنه خودرو، حوادث و بلایای طبیعی، سرقت قطعات و… می باشند.

قیمت بیمه بدنه سوزوکی

شاید الان این سوال در ذهن شما شکل گرفته باشد که قیمت بیمه بدنه ویتارا چگونه محاسبه می شود؟ در این مورد باید بگوییم که تعیین قیمت بیمه بدنه سوزوکی به موارد مختلفی بستگی دارد. یکی از این موارد نوع خوردو است. در مورد خودرو سوزوکی، این خودرو از انواع 4 سیلندره به شمار می رود. بنابراین هزینه بیمه آن از این نظر در رده متوسط خواهد بود. نکته دوم که در تعیین قیمت بیمه این خودرو تاثیر گذار است، نحوه استفاده از آن می باشد. خودروها می توانند به صورت شخصی و یا حمل و نقل عمومی مورد استفاده قرار گیرند.

با توجه به نوع خودرو ویتارا، کاربری آن عموما به صورت شخصی می باشد. اما اگر از این خودرو به عنوان وسیله ای برای حمل و نقل عمومی استفاده می کنید، باید برای خرید بیمه بدنه آن چیزی حدود 10 تا 20 درصد اضافه تر پرداخت کنید. شایان ذکر است، قیمت بیمه بدنه سوزوکی با وجود تخفیفاتی مانند خودرو صفر کیلو متر و تخفیف عدم خسارت کاهش پیدا خواهد کرد.

نحوه خرید بیمه بدنه سوزوکی

برای خرید بیمه بدنه سوزوکی ویتارا هم می توانید از طریق حضوری و هم از طریق غیر حضوری و اینترنتی اقدام کنید. برای خرید حضوری می بایست به شعبات و نمایندگی های شرکت بیمه مد نظر خود مراجعه کرده و با ارائه مدارک و پرداخت هزینه بیمه، آن را دریافت نمایید.

در صورت عدم تمایل به خرید حضوری بیمه بدنه سوزوکی نیز می توانید به سایت های نمایندگی های خدمات بیمه مراجعه کرده و ضمن استعلام قیمت بیمه بدنه ویتارا نسبت به خرید آن اقدام کنید. گفتنی است که شما می توانید عملیات پرداخت را به صورت اقساطی نیز انجام دهید.

معرفی بیمه با ما

بیمه با ما (bimebama.com) به عنوان یکی از موفق ترین و پر مخاطب ترین وبسایت های ارائه دهنده خدمات بیمه بدنه سوزوکی در ایران شناخته می شود. این شرکت در سایت خود، خدمات مشاوره رایگان و استعلام قیمت بیمه رایگان را نیز در اختیار شما قرار می دهد. در این صورت شما با آگاهی از شرایط تخفیف شرکت های مختلف بیمه، می توانید بیمه ای مناسب و با قیمت به صرفه برای خود خریداری کنید.

بیشتر بخوانید:

بیمه بدنه پژو 405
بیمه بدنه البرز
بیمه بدنه پارسیان
بیمه بدنه ما
بیمه بدنه کوثر
بیمه بدنه پاسارگارد
بیمه بدنه دنا
بیمه بدنه تیبا
بیمه بدنه سمند
بیمه بدنه هایما S7
بیمه بدنه H30 کراس

سوالات متداول

خودرو صفر کیلومتر در خرید بیمه بدنه شامل تخفیف خوبی خواهد شد. با ارائه مدرک خودرو صفر سوزوکی، می توانید از 20 تا 30 درصد تخفیف در قیمت بیمه نامه خود لحاظ کنید.

در صورت یک سال عدم استفاده از بیمه بدنه سوزوکی می توانید تا 25 درصد تخفیف دریافت کنید. به ازای هر سال اضافه تر 10 درصد به این تخفیف اضافه خواهد شد.

سقف تخیف عدم خسارت بیمه بدنه تا در برخی از شرکتها تا ۶۰ درصد و در برخی ۷۰ درصد است.

با مراجعه به سایت های ارائه دهنده خدمات بیمه از جمله بیمه باما و وارد کردن مشخصات خودرو می توانید قیمت بیمه بدنه را استعلام کنید.


بیمه های همکار

بیمه آسیا
بیمه البرز
بیمه کارآفرین
بیمه آرمان
بیمه رازی
بیمه معلم
بیمه نوین
بیمه تعاون
بیمه پارسیان
بیمه دانا
بیمه پاسارگاد
بیمه کوثر
بیمه سرمد
بیمه تجارت نو
بیمه ما
بیمه ملت
بیمه سامان
بیمه سینا
بیمه ایران
آسماری