بیمه بدنه هایما S5 : قیمت و خرید

logo

ارسال سریع

خرید آسان

پشتیبانی ۲۴ ساعته

صرفه جویی در زمان

مقایسه آسان

بیمه بدنه هایما S5 : قیمت و خرید

خرید بیمه بدنه هایما S5 برای دارندگان این خودرو امری ضروری محسوب می شود. بیمه بدنه از امکاناتی است که شرکت های بیمه برای مالکان این خودرو فراهم کرده اند تا از خودروی خود در مقابل آسیب و خسارات جزئی و کلی محافظت کنند. در این مقاله قصد داریم در مورد خودرو هایما و مزیت های خرید بیمه بدنه برای آن توضیحاتی ارائه دهیم. پس ما را همراهی کنید.

بررسی فنی خودرو هایما S5

خودرو هایما اس 5، از بهترین خودروهای کراس اوور به شمار می رود. ساخت این خودرو از سال 1396 در ایران خودرو آغاز شد و تا کنون نیز با تغییراتی در جهت بهینه شدن، ادامه یافته است. این خودرو دارای حجم موتور 1497 سی سی می باشد. هایما اس پنج از خودروهای 4 سیلندره بازار محسوب می شود. این خودرو دارای شاسی یکپارچه است و ترمز جلو وعقب آن از نوع دیسکی می باشد. این خودرو یک خودرو 6 سرعته محسوب می شود.

بیمه بدنه هایما S5

بررسی طراحی بدنه هایما S5

خودرو هایما اس پنج، یکی از زیباترین خودروهای کراس اوور تولید شده توسط ایران خودرو می باشد. چراغ های کشیده در جلو و عقب خودرو، ظاهر فوق العاده زیبایی به آن بخشیده اند. در راستای سپر شیک این خودرو، چراغ های ال ای دی و دو نورافکن برای ایجاد روشنایی و جذابیت بیشتر تعبیه شده است. درب خودرو هایما اس پنج نیز از ظاهری شیک و ساده برخوردار است. همچنین روی سقف این خودرو یک باربند شیک تعبیه شده است. به طور کلی طراحی این خودرو به گونه ای است که نشان می دهد از گنجایش و ظرفیتی مناسب در کابین و عقب خودرو برخوردار است.

آیا خرید بیمه بدنه هایما S5 ضروری است؟

هایما S5 ، یکی از محصولات تقریبا گران قیمت بازار خودرو محسوب می شود. بنابراین خرید بیمه بدنه امری ضروری محسوب خواهد شد. در صورتی که شما برای خودرو هایما خود بیمه بدنه خریداری نکنید، در صورت وقوع سانحه و ایجاد خسارت باید خسارات مربوطه را خودتان پرداخت نمایید. از آنجایی که این خودرو از ارزش تقریبا بالایی برخوردار است، هزینه قطعات و تعمیر آن نیز گران خواهد بود. پس بهتر است با خرید بیمه بدنه هایما S5 خیال خود را از بابت خسارات و آسیب هایی که ممکن است حین رانندگی به خودرو شما وارد شود، راحت کنید.

پوشش های بیمه بدنه هایما S5

 بیمه بدنه هایما S5 شامل دو نوع پوشش می باشد. پوشش های اصلی و اضافی از پوشش های بیمه بدنه هایما به شمار می روند. در ادامه به بررسی این پوشش ها می پردازیم.

پوشش های اصلی

  1. حادثه: در صورت وقوع حادثه، مانند تصادف، واژگونی، برخورد با مانع و… شرکت بیمه موظف است خسارات مربوط به خودرو هایما اس پنج شما را تا سقف مد نظر جبران نماید.
  2. آتش سوزی: از دیگر پوشش های اصلی بیمه بدنه می توان به آتش سوزی اشاره کرد. شرکت های بیمه حوادثی که منجر به آتش سوزی در خودرو شما شوند را تحت پوشش اصلی خود قرار داده اند و خسارات مربوط به آن را به بیمه گزار پرداخت خواهند کرد.
  3. سرقت کلی: اگر خودرو شما به صورت کلی مورد سرقت قرار گیرد، بیمه بدنه باید خسارت مربوط به آن را به طور کامل پرداخت کند تا بیمه گزار از این لحاظ متوجه ضرر نشود.

پوشش های اضافی

  1. سرقت لوازم جانبی خودرو: در صورتی که شما این بند از پوشش اضافی بیمه بدنه هایما S5 را به بیمه نامه خود اضافه کنید، شرکت بیمه بخشی از خسارات ناشی از سرقت لوازم خودرو شما را پرداخت خواهد کرد.
  2. پاشیدن مواد رنگی و اسید: گاهی ممکن است خودرو شما در اثر برخورد با اسید یا مواد شیمیایی و رنگی مورد آسیب قرار گیرد. در این صورت اگر این بند را در بیمه نامه خود فعال کرده باشید می توانید خسارات ناشی از این مسئله را به وسیله بیمه بدنه پرداخت نمایید.
  3. حذف فرانشیز: فرانشیز درصدی از خسارت وارد به خودرو بیمه گزار است که جبران آن به عهده خود بیمه گزار می باشد. بیمه گزار می تواند با فعال سازی بند حذف فرانشیز در بیمه بدنه هایما S5 درصد خسارت مربوط به خود را حذف کند. در این صورت شرکت بیمه تمامی خسارات شما را پرداخت خواهد کرد.

البته پوشش های اضافی شامل موارد دیگری از جمله پوشش نوسان قیمت، استهلاک خودرو، هزینه رفت و آمد و… نیز می باشند.

قیمت بیمه بدنه هایما S5

قیمت بیمه بدنه هایما S5 مقدار ثابت و مشخصی نیست. این مبلغ معمولا به عنوان یک قیمت پایه برای خودرو هایما و توسط سازمان بیمه مرکزی تعیین می شود. سپس نرخ اصلی قیمت بیمه بدنه هایما S5 با توجه به جرایم و تخفیفاتی که به بیمه گزار تعلق گرفته است و یا پوشش های اضافی که به بیمه نامه خود اضافه کرده است محاسبه خواهد شد.

نحوه خرید بیمه بدنه هایما S5

برای خرید بیمه بدنه هایما S5 می توانید به صورت حضوری یا اینترنتی به یکی از نمایندگی های معتبر ارائه دهنده خدمات بیمه مراجعه کنید. در این صورت با ارائه مدارک شناسایی، پرداخت هزینه بیمه نامه و پرکردن فرم های مربوطه می توانید در کمترین زمان ممکن بیمه بدنه خود را دریافت کنید.

معرفی بیمه باما

مجموعه بیمه باما (bimebama.com) یکی از نمایندگی های ارائه دهنده خدمات بیمه است که تمامی خدمات مربوط به بیمه را به بیمه گزاران ارائه می دهد. شما می توانید برای خرید بیمه بدنه هایما S5، استعلام قیمت، تمدید و… به مجموعه بیمه باما اعتماد کنید.

بیشتر بخوانید:

بیمه بدنه پژو 405
بیمه بدنه البرز
بیمه بدنه پارسیان
بیمه بدنه ما
بیمه بدنه کوثر
بیمه بدنه پاسارگارد
بیمه بدنه دنا
بیمه بدنه تیبا
بیمه بدنه سمند
بیمه بدنه هایما S7
بیمه بدنه H30 کراس

سوالات متداول

سوالات متداول

ارزش خودرو، نوع کاربری، جریمه ها و تخفیفات، نوع خودرو و... از جمله موارد تاثیرگذار بر قیمت بیمه بدنه هایما S5 به شمار می روند.

خیر، شما می توانید بخشی از مبلغ را به عنوان پیش پرداخت واریز کنید و مابقی را طی اقساط پرداخت نمایید.

پوشش نوسان قیمت مربوط به نوسان قیمت خودرو می باشد. در صورتی که خودرو شما با افزایش قیمت مواجه شود، شرکت بیمه خسارات شما را طبق تاریخ انعقاد قرارداد پرداخت خواهد کرد نه به قیمت روز. شما با دریافت این پوشش می توانید خسارات خود را به نرخ روز دریافت نمایید.

خسارت به حساب صاحب پلاک خودرو واریز خواهد شد.

بله، با وجود شرایطی چنین مسئله ای امکان پذیر است.


بیمه های همکار

بیمه آسیا
بیمه البرز
بیمه کارآفرین
بیمه آرمان
بیمه رازی
بیمه معلم
بیمه نوین
بیمه تعاون
بیمه پارسیان
بیمه دانا
بیمه پاسارگاد
بیمه کوثر
بیمه سرمد
بیمه تجارت نو
بیمه ما
بیمه ملت
بیمه سامان
بیمه سینا
بیمه ایران
آسماری