بیمه بدنه H30 کراس : قیمت و خرید

logo

ارسال سریع

خرید آسان

پشتیبانی ۲۴ ساعته

صرفه جویی در زمان

مقایسه آسان

بیمه بدنه H30 کراس : قیمت و خرید

بیمه بدنه H30 کراس یکی از مهمترین امکاناتی است که دارنده خودرو اچ سی کراس باید آن را دریافت نماید. خودرو اچ سی کلاس از بهترین و لوکس ترین خودروهای موجود در بازار به شمار می رود. پس بهتر است، با خرید یک بیمه بدنه معتبر خیال خود را از بابت حفاظت و سلامت خودرو راحت کنید.

بررسی فنی خودرو H30 کراس

بیمه بدنه H30 کراس

خودرو H30 کراس، از دسته شاسی بلند های کوچک به شمار می رود. قدرت این خودرو حدود 105 اسب بخار پیش بینی شده است. این خودرو دارای 4 دنده اتومات است و از انواع 4 سیلندر TU5 به شمار می رود. حجم موتور این خودرو حدود 1.6 لیتر می باشد. سرعت این خودرو می تواند به 183 کیلومتر بر ساعت برسد.

این خودرو بر پایه یک نوع قدیمی از خودرو سیتروئن طراحی شده است. در ابتدای تولید، این خودرو با مشکلاتی فنی همراه بود اما به مرور زمان این مشکلات رفع شد و امروزه این خودرو از پرطرفدارترین خودروها به شمار می رود.

بررسی طراحی بدنه خودرو H30 کراس

طراحی ظاهری خودرو H30 کراس، بسیار مدرن و جذاب است. کشیدگی چراغ ها در قیمت جلوی خودرو و چراغ های بزرگ عقب خودرو، زیبایی خاصی به این خودرو بخشیده اند. از طرفی گل گیرهای این خودرو، حالتی برآمده دارند که به بزرگتر به نظر رسیدن ابعاد آن کمک می کنند. طراحی داخلی و کابین این خودرو نیز، بسیار شیک و قابل قبول است. فرمان خوش فرم با ارگونومی مناسب، کنسول داشبورد شیک و… از مزیت های ظاهری طراحی این خودرو به شمار می روند.

چرا باید بیمه بدنه دانگ فنگ H30 کراس بخریم؟

بیمه بدنه H30 کراس از مهمترین ملزومات و ضروریات داشتن این خودرو به شمار می رود. همانطور که می دانید، این خودرو یکی از خودروهای لوکس و گران قیمت بازار خودرو در داخل محسوب می شود. با توجه به افزایش روز افزون قیمت خودرو و قطعات آن، خرید بیمه بدنه H30 کراس بسیار مهم است. در صورت وقوع حادثه هایی مانند تصادف، واژگونی، برخورد با مانع و… ممکن است خودرو آسیب جدی ببیند. در صورت نداشتن بیمه بدنه ، شما باید خسارات ناشی از این حوادث را به تنهایی جبران کنید و بدیهی است که شامل ضررهای بسیاری شوید. اما با خرید و دریافت بیمه بدنه H30 کراس در صورت وقوع حادثه، شرکت بیمه مستلزم است خسارات شما را تا سقف مجاز جبران نماید. بنابراین استفاده از خدمات بیمه بدنه از محتمل ضرر شدن راننده و مالک خودرو جلوگیری خواهد کرد.

پوشش های بیمه اچ سی کراس

پوشش های بیمه بدنه H30 کراس شامل پوشش های اصلی و اضافی می باشند. در ادامه توضیحاتی در مورد این انواع پوشش به شما ارائه خواهیم کرد:

  • پوشش های اصلی: شما می توانید خدمات پوشش اصلی بیمه بدنه را در جدول زیر مشاهده کنید.
نوع حادثهتوضیحات
تصادف، سقوط، واژگونیدر صورت وقوع چنین حوادثی، شرکت بیمه باید خسارات مربوط به مالک خودرو را جبران نماید. در صورت تقصیر یا عدم تقصیر مالک جبران خسارات بر عهده شرکت بیمه می باشد.
آتش سوزیاگر خودرو طی هر اتفاقی، مورد آتش سوزی قرار گیرد، بیمه بدنه H30 کراس مستلزم پرداخت خسارات ناشی از آن می باشد.
سرقت کلی خودرودر صورتی که خودرو شما، مورد سرقت قرار گیرد، شرکت بیمه باید خسارات مربوط به آن را پرداخت نماید.
  • پوشش های اضافی: این پوشش ها، به عنوان مواردی اضافی در بیمه بدنه H30 کراس و سایر خودروها مطرح می شوند. شرکت های بیمه پوشش های اضافی را به بیمه گزار پیشنهاد می دهند و بیمه گزار در صورت نیاز نسبت به خرید آن پوشش ها اقدام می کند. از جمله پوشش های اضافی بیمه بدنه می توان به سرقت لوازم خودرو، حذف فرانشیز، هزینه استهلاک، هزینه شکستن شیشه، پاشیدن رنگ به خودرو و… اشاره کرد.

قیمت بیمه بدنه H30 کراس

قیمت بیمه بدنه H30 کراس یک مقدار ثابت نیست و به مسائل مختلفی ربط دارد. معمولا قیمت پایه بیمه بدنه خودروهای مختلف توسط سازمان بیمه مرکزی و با توجه به قیمت و ارزش خودرو تعیین می شود. در ادامه شرکت های بیمه با سنجش ملاک هایی قیمت بیمه بدنه را افزایش یا کاهش می دهند. این ملاک ها شامل مشخصاتی در مورد خودرو، جریمه های مالک خودرو و تخفیف هایی که به او تعلق گرفته است، می باشند.

نحوه خرید بیمه بدنه H30 کراس

برای خرید بیمه بدنه H30 کراس می توان از دو روش حضوری و اینترنتی اقدام کرد. در روش حضوری شما باید ابتدا به نمایندگی های معتبر شرکت های بیمه مراجعه کنید. ضمن ارائه مدارک مورد نظر، پر کردن فرم های مربوطه و پرداخت بخشی از هزینه حق بیمه می توانید، بیمه بدنه خود را خریداری کنید.

در روش غیر حضوری و اینترنتی، لازم نیست زمان زیادی صرف رفت و آمد داشته باشید. این روش باعث صرفه جویی در وقت و هزینه رفت و آمد شما خواهد شد. در این روش تنها کافی است به سایت های اینترنتی یکی از مراجع و شعبات شرکت بیمه مورد نظر مراجعه کرده و ضمن بارگذاری مدارک مربوطه و پرداخت اینترنتی بخشی از مبلغ بیمه نامه، بیمه بدنه خود را در سریع ترین زمان ممکن دریافت کنید.

معرفی بیمه با ما

بیمه باما (bimebama.com) یکی از وبسایت های معتبر شرکت های بیمه محسوب می شود. این شرکت در زمینه ارائه بیمه بدنه نیز فعالیت می کند. شما بیمه گزار محترم می توانید، تمامی خدمات مربوط به خرید، تمدید و استعلام قیمت بیمه خود را به صورت آنلاین توسط بیمه باما انجام دهید. همچنین مشاوران شاغل در این شرکت، شرایط خودروی شما را سنجیده و با توجه به آن بیمه نامه ای مناسب به شما معرفی خواهند کرد.

بیشتر بخوانید:

بیمه بدنه پژو 405
بیمه بدنه البرز
بیمه بدنه پارسیان
بیمه بدنه ما
بیمه بدنه کوثر
بیمه بدنه پاسارگارد
بیمه بدنه دنا
بیمه بدنه تیبا
بیمه بدنه سمند
بیمه بدنه هایما S7

سوالات متداول

در بخش پوشش های بیمه بدنه، معمولا درصدی از خسارت بر عهده بیمه گزار می باشد. به این درصد فرانشیز گفته می شود. حذف فرانشیز یکی از خدمات و پوشش های اضافی بعضی از شرکت های بیمه می باشد. با حذف فرانشیز، شرکت بیمه موظف است تمامی خسارات مربوطه را پرداخت نماید.

عواملی مانند تعداد سیلندر خودرو، نوع کاربری آن، سال تولید خودرو، حجم موتور و... از جمله ملاک های تاثیرگذار بر قیمت بیمه بدنه H30 کراس به شمار می روند. علاوه بر این ملاک ها میزان جریمه و برخورداری از تخفیف مالک خودرو نیز در قیمت بیمه بدنه موثر است.

خیر، شما می توانید بخشی از مبلغ را به صورت پیش پرداخت واریز کرده و ما بقی را طی اقساطی در چند ماه پرداخت کنید.

خیر، در صورت اثبات صحنه سازی، خسارتی به بیمه گزار تعلق نخواهد گرفت.  

خسارت به حساب صاحب پلاک واریز می شود.


بیمه های همکار

بیمه آسیا
بیمه البرز
بیمه کارآفرین
بیمه آرمان
بیمه رازی
بیمه معلم
بیمه نوین
بیمه تعاون
بیمه پارسیان
بیمه دانا
بیمه پاسارگاد
بیمه کوثر
بیمه سرمد
بیمه تجارت نو
بیمه ما
بیمه ملت
بیمه سامان
بیمه سینا
بیمه ایران
آسماری