بیمه شخص ثالث H30 کراس

بیمه شخص ثالث H30 کراس

استفاده از خودرو بدون بیمه شخص ثالث، حکم بازی با زندگی را دارد. چون شاید شما راننده ای محتاط باشید اما در اثر بی احتیاطی فردی دیگر، دچار حادثه شوید. پس قبل از قرار گرفتن در چنین شرایطی، باید به فکر بیمه های خودرو مانند بیمه شخص ثالث و بیمه بدنه باشیم. استفاده از بیمه بدنه علیرغم مزایای فراوانش، اختیاری است. اما بیمه شخص ثالث یک بیمه نامه اجباری در کشور است و کلیه مالکین وسایل نقلیه مجبور به استفاده از آن هستند. در این مقاله در خصوص بیمه شخص ثالث اچ سی کراس و ویژگی های آن، توضیح خواهیم داد.

بیمه شخص ثالث H30 کراس

معرفی خودرو H30 کراس

خودروی دانگ فنگ H30 کراس، یکی از خودروهای چینی موجود در بازار ایران است. یک خودروی چینی که حاصل همکاری مشترک دانگ فنگ و شرکتی فرانسوی با نام PSA است. این خودرو در سال 1395 توسط ایران خودرو به بازار ایران عرضه شد. در ابتدا مردم انتظار روبرو شدن با یک کراس اوور جدید و پیشرفته چینی را داشتند. اما پس از رونمایی از خودرو و ورود آن به بازار، معلوم شد که بیشتر به یک خودروی هاچ بک شبیه است تا یک کراس اوور!

ویژگی های فنی دانگ فنگ H30 کراس

خودروی اچ سی کراس تجهیزات و امکانات لازم برای یک خودروی خانوادگی را دارد. چراغ های جلویی این خودرو بزرگ و کشیده بوده و حالتی تهاجمی دارند. H30 کراس در دو نوع دستی و اتوماتیک تولید می شود و موتور TU5 آن 4 سیلندری است. قدرت موتور این خودرو در بهترین حالت، به 105 اسب بخار می رسد. فضای بیرونی این خودرو ساده بوده و صندوق عقب آن، ظرفیت لازم برای وسایل را دارد.

بهترین بیمه شخص ثالث H30 کراس

استفاده از بیمه شخص ثالث برای تمامی خودروها لازم است. بیمه شخص ثالث تمامی خسارت های به وجود آمده در حادثه رانندگی به غیر از خسارت مالی راننده مقصر را پوشش می دهد. شرایط و قیمت این بیمه نامه بر اساس نرخ پایه اعلامی توسط بیمه مرکزی و متناسب با نرخ دیه تعیین می شود. سقف پوشش جانی این بیمه نامه ثابت است؛ ولی پوشش مالی را در ازای پرداخت مبلغی مازاد، افزایش داد.

این موضوع در خصوص بیمه شخص ثالث اچ سی کراس و دیگر خودروها، ضرورت دارد. چون قیمت خودرو و هزینه تعویض قطعات آن روز به روز در حال افزایش است و حداقل پوشش مالی بیمه ثالث، نمی تواند تمام آن را جبران کند. پس اگر هزینه های مالی یک تصادف بیش از میزان پوشش مالی باشد، فرد بیمه گزار باید مابقی آن را بپردازد. پس برای خرید بهترین بیمه شخص ثالث H30 کراس، بهتر است که سقف پوشش های مالی را افزایش داده و قبل از خرید، قیمت این بیمه نامه را استعلام کنیم.

برای استعلام قیمت بیمه شخص ثالث اچ سی کراس و آگاهی از شرایط آن، نیازی به مراجعه حضوری نیست. چون با وارد کردن اطلاعات خودروی خود در سایت «بیمه با ما»، لیستی از قیمت ها برای کاربر نمایش می یابد. چون این سایت با تمامی شرکت های بیمه قرارداد دارد و خدمات بیمه ای را به صورت اینترنتی ارائه می دهد.

محاسبه قیمت بیمه شخص ثالث H30 کراس

عوامل متعددی وجود دارد که قیمت بیمه شخص ثالث اچ سی کراس بر اساس آنها تعیین می شود. فاکتورهایی مانند حق بیمه پایه ابلاغی توسط بیمه مرکزی، تعداد سال های تخفیف عدم خسارت، جریمه دیرکرد، میزان پوشش درخواستی، مدت اعتبار بیمه نامه و نوع کاربری خودرو در تعیین این قیمت دخیل هستند. چون با توجه به اجباری بودن بیمه شخص ثالث H30 کراس، باید در موعد مقرر تمدید شود؛ وگرنه مشمول جریمه دیرکرد روزانه خواهد شد.

ارزانترین بیمه شخص ثالث اچ سی کراس

برای پرداخت هزینه کمتر و خرید ارزانترین بیمه شخص ثالث دانگ فنگ اچ سی کراس، باید سقف پوشش مالی را حداقل انتخاب کرد. البته با تمدید به موقع بیمه نامه و افزایش تعداد سال های عدم تخفیف، قیمت نهایی شخص ثالث به طور چشمگیری کاهش می یابد. برای اطلاع دقیق از تعداد سال های تخفیف عدم خسارت خودرو خود و مشخص کردن درصد آن، به سایت «بیمه با ما» مراجعه کنید.

گرانترین بیمه شخص ثالث H30 کراس

با انتخاب پوشش مالی بالاتر در بیمه شخص ثالث، هزینه بیشتری را باید پرداخت کرد. پرداخت این هزینه بیشتر در زمان صدور بیمه شخص ثالث، می تواند خسارت های به وجود آمده رانندگی را به طور کامل پوشش دهد. پس با این حساب، گرانترین بیمه شخص ثالث H30 کراس برای خودروهای با حداقل تخفیف عدم خسارت و پوشش مالی بیشتر است.

تخفیف عدم خسارت برای بیمه شخص ثالث اچ سی کراس

شرکت های بیمه ای به ازای هر سالی که از بیمه نامه خود برای جبران خسارت استفاده نکنید، 5 درصد به شما تخفیف می دهند. یعنی یک خودروی دانگ فنگ اچ سی کراس با عمر 4 سال، مشمول 20 درصد تخفیف می شود. حتی پس از استفاده از این بیمه نامه برای جبران خسارت هم، این تخفیف ها از بین نمی رود و تنها میزان آن کاهش می یابد. قانونی که طی چند سال اخیر تصویب و اجرایی شد. چون قبلنا پس از یکبار استفاده از بیمه ثالث برای جبران خسارت، کلیه تخفیف های عدم خسارت از بین می رفت.

خرید بیمه شخص ثالث H30 کراس

برگه های کاغذی بیمه شخص ثالث حذف شده و اعتبار بیمه نامه ها وابسته به یک کد یکتا است. یعنی لزومی برای حمل برگه های کاغذی وجود ندارد و بیمه شخص ثالث اچ سی کراس را می توان به صورت اینترنتی خرید. این شیوه در قیاس با روش حضوری مراجعه به نمایندگی، راحت تر بوده و مزایای بیشتری دارد. چون صرفا با چند کلیک ساده در سایت بیمه با ما و وارد کردن اطلاعات، بیمه شخص ثالث صادر شما می شود. حتی قبل از خرید هم می توان قیمت بیمه شخص ثالث H30 کراس را در شرکت های مختلف مقایسه و یکی را برای خرید انتخاب کرد.

البته بعضی از شرکت های بیمه ای، امکان خرید اقساطی بیمه شخص ثالث اچ سی کراس را برای مشتریان خود فراهم کرده اند. چون هزینه خرید این بیمه نامه متناسب با گران شدن خودرو در بازار افزایش یافته و هر کسی توان خرید نقدی آن را ندارند.

بیمه با ما، سایتی جامع و مطمئن برای خرید خدمات بیمه ای

هیچ وقت نمی توان پیش بینی کرد که چه زمانی انسان دچار حادثه می شود. پس شاید زمانی گرفتار آن شویم که هیچ راه برگشتی وجود ندارد. اما با استفاده از خدمات بیمه ای، می توان پشتوانه ای برای آینده خود و عزیزانمان ایجاد کنیم. پشتوانه ای که خیال بیمه گزار را از بابت بروز خسارت و جبران حادثه راحت می کند. سایت بیمه باما (bimebama.com) ، پلتفرمی جامع برای ارائه چنین خدماتی است و می توان به انواع خدمات بیمه ای دسترسی داشت. از لحاظ معتبر بودن هم جای نگرانی ندارد. چون سایت بیمه با ما مجوز فعالیت خود را از بیمه مرکزی گرفته و دارای نماد اعتماد الکترونیکی است.

بیشتر بخوانید:

بیمه شخص ثالث پارسیان
بیمه شخص ثالث البرز
بیمه شخص ثالث پژو 405
بیمه شخص ثالث ایران
بیمه شخص ثالث ما
بیمه شخص ثالث آسیا
بیمه شخص ثالث دانا
بیمه شخص ثالث تیبا
بیمه شخص ثالث 206
بیمه شخص ثالث رازی
بیمه شخص ثالث هایما S7
بیمه شخص ثالث آریسان
بیمه شخص ثالث معلم
بیمه شخص ثالث رانا
بیمه شخص ثالث تندر 90

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *