بیمه بدنه نیسان وانت

بیمه بدنه نیسان وانت

فرض کنید که شما مالک یک خودروی نیسان وانت هستید که از آن برای کسب روزی خانواده خود استفاده می کنید. اما خودروی شما به یکباره دچار تصادف شده و بخشی از بدنه وانت نیسان از بین می رود. پلیس راهنمایی و رانندگی پس از حضور در محل حادثه، شما را به عنوان راننده مقصر تشخیص می دهد. در چنین شرایطی خسارت مربوط به طرف مقابل را بیمه شخص ثالث پوشش می دهد؛ ولی هزینه جبران خسارت وارده به وانت نیسان را، باید از جیب خود بپردازید. بیمه بدنه وانت نیسان، همان خدمت بیمه ای است که برای چنین مواقعی به درد می خورد. این بیمه نامه به عنوان مکملی برای بیمه ثالث خودرو عمل می کند تا تمامی خسارت های تصادف تحت پوشش بیمه ای قرار گیرد. در این مطلب به توضیح درباره بیمه بدنه وانت نیسان به عنوان یک خودروی تجاری پرطرفدار می پردازیم.

معرفی وانت نیسان

در بین وسایل نقلیه موجود در بازار، تعدادی خودروی تجاری هم وجود دارد که برای حمل بار استفاده می شوند. میزان استفاده از این خودروها در مقایسه با ماشین های شخصی به مراتب بیشتر است. چون قشر متوسط یا ضعیف جامعه از این خودروها برای کسب درآمد استفاده می کنند. اما از بین خودروهای تجاری موجود در بازار، وانت نیسان طرفدار بیشتری دارد. ظرفیت حمل بار وانت نیسان نسبت به نمونه مزدا یا وانت پیکان بیشتر است. چون ظرفیت قانونی این خودرو تقریبا دو تن است؛ اما تا چهار تن هم قدرت حمل بار را دارد.

نیسان جونیور یا نیسان آبی، از محصولات شرکت ژاپنی نیسان است که شرکت زامیاد تولید و مونتاژ آن در ایران را انجام می دهد. مزدا، اولین نسخه از وانت نیسان در سال 1349 تولید و به بازار عرضه کرد. طی سال های 1365 تا 1377، مونتاژ این خودرو برای مدت کوتاهی به شرکت سایپا واگذار شد. خودروهای نیسان تولید شده در طول این چند سال، با آرم «سایپا 24» وارد بازار می شدند. اما پس از گذشت این مدت، شرکت زامیاد دوباره امتیاز مونتاز این خودروی تجاری را از شرکت سایپا پس گرفت.

جدیدترین مدل های وانت نیسان

نسخه های جدید وانت نیسان در سال 1388 با عنوان 24nb و 24nib تولید شدند. تفاوت این دو مدل در نوع سوخت مصرفی تعیین شده برای آنها بود؛ که بنزینی یا دوگانه سوز کارخانه بودند. یکسال پس از گذشت این مدت، وانت نیسان دیزلی هم به بازار آمد. البته این تنوع بخشی به محصولات خیلی چشمگیر نبود و عمده تفاوت آنها را می توان در نوع سوخت مصرفی دانست. حتی کیفیت فنی خودروها پس از این سال افت کرد؛ چون به جای موتور ژاپنی، از موتور چینی استفاده می شد.

چرا باید بیمه بدنه وانت نیسان خرید؟

در مقدمه ابتدایی این مطلب، توضیحاتی راجع به دلیل الزامی بودن استفاده از بیمه بدنه وانت نیسان ارائه دادیم. اما دلایل دیگری برای انجام این کار وجود دارد که در ادامه آنها را توضیح خواهیم داد. وانت نیسان برای مالک خود صرفا یک وسیله نقلیه نیست؛ بلکه رفیق جاده و شب و روز او به حساب می آید. چون صبح تا شب از نیسان برای حمل بار استفاده می کند تا بلکه هزینه روزمره گذراندن زندگی او تامین شود. پس شاید اهمیت استفاده از بیمه بدنه وانت نیسان برای مالک چنین خودرویی، خیلی بیشتر از ماشین های شخصی باشد. چون با سوختن وانت نیسان یا انفجار آن به هر دلیلی، راننده از کار بیکار می شود. چون مطمئنا توانایی مالی او در حدی نیست که بلافاصله یک خودروی جدید بخرد. 

با شاید در حین حمل بار، مشکلی برای خودروی وانت نیسان شما پیش بیاید. یا منطقه ای که در آن زندگی می کنید جزو نواحی زلزله خیز کره زمین است که هر آن امکان بروز حوادث طبیعی برای آن وجود دارد. تمامی این مواردی که به آنها اشاره کریم، دلیلی برای خرید بیمه بدنه وانت نیسان بودند.

بیمه شخص ثالث نیسان وانت

پوشش های بیمه بدنه وانت نیسان

شاید برای شما سوال باشد که آیا بیمه بدنه وانت نیسان توانایی پوشش این خسارت ها را دارد؟ در پاسخ به سوال شما باید گفت که بله؛ بیمه بدنه نوعی خدمت بیمه ای با پوشش های متنوع است. تعدادی از این پوشش ها به عنوان خطرات اصلی شناخته می شوند که در تمامی بیمه نامه های بدنه وجود دارد. خطراتی مانند واژگونی، صاعقه، سقوط و آتش سوزی خودرو، خسارت ناشی از برخورد جسم با بدنه وانت نیسان، خسارت وارده به لاستیک و باطری، سرقت کلی خودرو و همچنین خسارت ایجاد شده در جریان نجات یا انتقال خودرو خسارت دیده از نوع اصلی هستند.

پوشش های اضافی بیمه بدنه وانت نیسان

علاوه بر پوشش های اصلی، یک سری پوشش دیگر هم برای بیمه بنه وجود دارد که به آنها الحاقی یا اضافی می گویند. پوشش های اضافی در بیمه بدنه وجود ندارد و بیمه گزار باید آنها را به بیمه نامه اضافه کند. البته در ازای استفاده از پوشش های الحاقی، بیمه گزار باید مبلغی مازاد برای خرید بیمه بدنه خود بپردازد. اینکه هزینه استفاده از یک پوشش اضافی خاص در بیمه بدنه چقدر است را، باید در سایت بیمه با ما استعلام کرد. در ادامه به تعدادی از پوشش های اضافی بیمه بدنه وانت نیسان اشاره می کنیم:

  • پوشش نوسانات قیمت
  • پوشش حمل بار
  • خسارت مربوط به شکستن شیشه
  • پوشش حذف فرانشیز
  • پوشش خسارت بلایای طبیعی مانند سیل و زلزله
  • پوشش ایاب و ذهاب
  • خسارت مربوط به ترانزیت
  • پوشش سرقت جزئی
  • خسارت ناشی از پاشیدن مواد اسیدی و شیمیایی به بدنه وانت نیسان
  • و غیره

قیمت بیمه بدنه وانت نیسان

وانت نیسان یک خودروی تجاری با ظرفیت حمل بار بالا است. این نوع کاربری نیسان آبی باعث افزایش حق بیمه پرداختی خواهد شد. اما علاوه بر نوع کاربری، باید به ارزش روز نیسان و سال ساخت آن هم توجه کرد. شرکت های بیمه ای با در نظر گرفتن چنین مشخصاتی برای وانت نیسان، قیمت های متفاوتی را برای بیمه بدنه در نظر می گیرند. دلیل این تفاوت قیمتی، تنوع در پوشش های بیمه ای و تخفیفات ارائه شده به مشتری است. خب انتخاب چندین پوشش اضافی، حق بیمه پرداختی را افزایش خواهد داد. اما در عوض، تخفیاتی همچون عدم خسارت، مناسبتی، گروهی، خودروی صفر کیلومتر و غیره نیز باعث کاهش قیمت بیمه بدنه وانت نیسان خواهند شد. برای مقایسه دقیق قیمت و شرایط استفاده از بیمه بدنه وانت نیسان، مشخصات آن را به همراه اطلاعات فرد بیمه گزار در سایت بیمه باما (https://www.bimebama.com) وارد کنید.

نحوه خرید بیمه بدنه وانت نیسان

برای خرید بیمه بدنه وانت نیسان باید به نمایندگی حضوری بیمه مراجعه کرد؛ تا پس از بازدید خودرو توسط کارشناس، بیمه نامه شما صادر شود. اما اگر قصد خرید اینترنتی بیمه بدنه را داشته باشید، نیازی به مراجعه حضوری نخواهید داشت. چون پس از خرید بیمه بدنه وانت نیسان در سایت بیمه با ما، کارشناسان از شما می خواهند تا از خودروی خود عکس بگیرید. یا اینکه زمان و مکانی مشخص را به آنها معرفی کنید تا برای بازدید در محل مراجعه کنند. پس مزیت های خرید انلاین خیلی بیشتر از روش حضوری است.

بیشتر بخوانید:

بیمه بدنه پژو 405
بیمه بدنه البرز
بیمه بدنه ریو
بیمه بدنه نیسان
بیمه بدنه تیبا
بیمه بدنه سمند
بیمه بدنه هایما S7
بیمه بدنه سراتو
بیمه بدنه ساندرو
بیمه بدنه توسان
بیمه بدنه رنو
بیمه بدنه ام وی ام
بیمه بدنه وانت
بیمه بدنه مزدا
بیمه بدنه سانتافه

آگاهی از جدیدترین اطلاعات بیمه ای در بیمه باما

صنعت بیمه بسیار گسترده و پیچیده است. این موضوع می طلبد که قبل از خرید هر نوع بیمه نامه ای، اطلاعاتی کامل در خصوص قیمت و شرایط جبران خسارت بیمه گر کسب کنیم. مثلا جدیدترین قوانینی که برای بیمه شخص ثالث تصویب شد، محاسبه درصد تخفیف عدم خسارت برای اشخاص بود. این اطلاعات به شما کمک خواهد تا بهترین بیمه نامه را سفارش دهید. بیمه با ما به عنوان درگاهی برای فروش آنلاین خدمات بیمه ای، اطلاعاتی به روز از صنعت بیمه را در سایت خود قرار می دهد. پس به جای ساعت ها گردش در نت، هر آنچه که نیاز دارید را در این سایت مطالعه کنید.

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *