بیمه کوثر : مشاوره و خرید آنلاین

بیمه کوثر

شرکت بیمه کوثر حدود ۱۱ سال در عرصه صنعت بیمه به فعالیت مشغول است این شرکت در تاریخ ۶ مهر ۱۳۸۹ در ثبت شرکت‌ها به ثبت رسید و در ۲۷اُم همان ماه موفق به اخذ مجوز پروانه تأسیس و فعالیت خود از بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران گردید ، اکنون یکی از شرکت‌‌‌های بیمه شناخته شده ایران می‌باشد.

تاریخچه بیمه کوثر

بعد از انقلاب اسلامی، در چهارم تیر ماه ۱۳۵۸ با مصوبه شورای انقلاب اسلامی، شرکت های بیمه خصوصی ، ملی شدند و نمایندگی های خارجی تعطیل شد. از شهریور ۱۳۶۰ به جز شرکتهای بیمه «آسیا» و «البرز» فعالیت سایر شرکت های ملی شده متوقف گردید. از ابتدای دهه ۱۳۸۰ خورشیدی با ابلاغ قانون تاسیس موسسات بیمه غیردولتی، به شرکتهای خصوصی اجازه فعالیت در بازار بیمه کشور داده شد.

شرکت بیمه کوثر نیز بر اساس همین قانون در ۲۷ مهر ۱۳۸۹ به عنوان بیست و دومین شرکت بیمه، مجوز فعالیت خود را از بیمه مرکزی جمهوری اسلامی در تمامی رشته‌های بیمه‌ای از جمله اموال، اشخاص، مسئولیت و مهندسی شروع به فعالیت نمود.

بیمه بدنه کوثر

نوعی از بیمه غیراجباری است که معمولاً برای صاحبان وسایل نقلیه بعد از بیمه شخص ثالث که پوشش بیمه‌ای الزامی است، شهرت خاصی دارد. بیمه بدنه، در حالت پایه برخی خسارات را پوشش می‌دهد. همچنین می‌توان با خرید پوشش‌های اضافی برای بیمه بدنه، ریسک حوادث ناخواسته دیگری را که ممکن است پیش آید، پوشش داد. ضمناً طبق قانون جبران برخی خسارات توسط بیمه بدنه غیرممکن است.

جالب است بدانید بیمه بدنه تنها برای خودروها قابل خریداری نیستند! طبق قانون و بنا بر اساس آنچه در واقعیت رخ می‌دهد بیمه بدنه نه تنها برای خودرو بلکه برای هواپیما، کشتی، کِشنده و … نیز خریداری می‌شود.

بیمه موتور سیکلت کوثر

وسایل نقلیه در کوچه و خیابان همواره در معرض خطر هستند و احتمال بروز حادثه برای آن‌ها و همچنین عابران پیاده زیاد است. در این‌جور مواقع بهترین راه این است که از بیمه کمک بگیریم و با بیمه کردن وسایل نقلیه خود سعی کنیم در صورت بروز حوادث از شرکت‌های بیمه برای جبران خسارات احتمالی استفاده کنیم. موتور نیز یکی از همین وسایل نقلیه است که بیشتر از سایر وسایل نقلیه در معرض خطر قرار دارد.

انواع بیمه موتور سیکلت

برای موتور سیکلت نیز مانند بیمه خودرو می‌توان 2 نوع بیمه را در نظر گرفت:

  • بیمه شخص ثالث
  • بیمه بدنه

همان‌طور که می‌دانید بیمه شخص ثالث خودرو شامل جبران خسارات مالی و جانی به اشخاص ثالث و خسارات جانی وارد شده به راننده مقصر می‌شود. بیمه بدنه خودرو نیز خساراتی از جمله آتش‌سوزی خودرو، سرقت و مواردی دیگر را شامل می‌شود.

بیمه باربری کوثر

بیمه نامه باربري کوثر نوعی بیمه حمل‌ونقل کالا است که به موجب آن، شرکت بیمه کوثر در ازای دریافت وجوهی از  بیمه‌گذار؛ در صورت وقوع یا بروز حادثه هنگام حمل کالا یا در حین عملیات حمل‌ونقل از نقطه‌اي به نقطه دیگر، خسارت‌های احتمالی یا اتفاقی وارد به او را، طبق شرایط مندرج در بیمه‌نامه جبران کند یا وجه معینی را می‌پردازد. علاوه ‌بر این در بعضي از مواقع خسارت‌های ‌وارد شده به ‌اشخاص ‌ثالث‌ نیز تحت‌‌پوشش‌ اين ‌بيمه‌نامه قرار مي‌گيرد.

بیمه عمر و زندگی کوثر دو نوع دارد

  • بیمه عمر زمانی کوثر
  • •          بیمه عمر و سرمایه‌‌‌گذاری کوثر

در بیمه عمر و سرمایه‌‌‌گذاری کوثر شما می‌‌‌توانید در کنار داشتن سرمایه فوت و اندوخته از پوشش‌‌‌های مختلف درمانی استفاده کنید.

بیمه حوادث کوثر

بیمه کوثر

بیمه نامه حوادث به صورت گروهی و انفرادی ارائه می شود و افراد و سازمان ها و گروه ها می توانند با خرید این بیمه نامه برای جبران هزینه های ناشی از حادثه که منجربه هزینه پزشکی و جراحت و صدمه ناشی از حادثه می شود را جبران نمایند. انواع بیمه حوادثه می‌تواند به صورت بیمه حوادث شغلی، بیمه حوادث ورزشی، بیمه حوادث تحصیلی و … ارائه شود.

بیمه حوادث خساراتی را که در اثر حادثه غیرقابل پیش‌‌‌بینی و یا در زمان کار رخ دهند پوشش می‌‌‌دهد. این بیمه هزینه فوت، نقص عضو یا از کارافتادگی را پرداخت می‌‌‌کند.

بیمه حوادث کوثر دو نوع دارد:

 • بیمه حوادث انفرادی کوثر

 • بیمه حوادث گروهی کوثر

بیمه تکمیلی کوثر

بیمه درمان تکمیلی بخشی از هـزینه‌های بستری در بیمــارستان و پاراکلینیکی (غیر بستری) و سایر خدمات درمانــی همچــون ویزیت، دارو، آزمایش و امثال آن را که توسط بیمه‌گر در تعهد بیمه‌نامه قرار گرفته است، می‌پردازد.

بیمه مسئولیت کوثر

بیمه نامه مسئولیت خسارت هایی که به علت قصور و خطای بیمه گذار به افراد دیگر خسارت مالی و جانی اتفاق بیافتد را پوشش می‌دهد. همه اشخاص حقیقی و حقوقی از جمله مدیران شرکت‌ها، سازمان‌ها و همه افراد می‌توانند انواع بیمه مسئولیت شرکت بیمه کوثر را خریداری نمایند. انواع بیمه مسئولیت شرکت بیمه کوثر به ترتیب زیر می‌باشد:

  • بیمه‌نامه مسئولیت كارفرما در مقابل كاركنان
  • بیمه‌ مسئولیت عمومی
  • بیمه‌نامه مسئولیت مدنی حرفه‌ای
  • بیمه‌نامه مسئولیت مدنی تولیدکنندگان کالا-تضمین کیفیت محصول و خسارت‌های تبعی آن
  • بیمه‌نامه اعتباری
  • بیمه‌نامه مسئولیت قراردادی
  • بیمه‌نامه مسئولیت ترانزیت کالای داخلی و خارجی
  • بیمه‌نامه اسب
  • بیمه‌نامه مسئولیت متصدیان حمل ‌و نقل داخل

بیمه مهندسی کوثر

۷ نوع بیمه مهندسی توسط شرکت بیمه کوثر با پوشش های مناسب برای بیمه گذاران ارائه می شود که بیمه گذاران می توانند از انواع پوشش های این بیمه نامه استفاده نمایند، انواع بیمه نامه های مهندسی بیمه کوثر عبارتند از:

  • بیمه تمام‌خطر پیمانکاری
  • بیمه تمام‌خطر نصب
  • بیمه سازه‌های تکمیل شده
  • بیمه ماشین‌آلات و تجهیزات پیمانکاران
  • بیمه شکست ماشین‌آلات
  • بیمه فساد کالا در سردخانه
  • بیمه تجهیزات الکترونیک

بیمه پول

یکی از انواع بیمه نامه‌هایی که شرکت بیمه کوثر ارائه می‌کند بیمه پول هستش این بیمه نامه  وجوه نقد شامل انواع پول رایج (اسکناس،مسکوک) و ارز و وجوه غیرنقد شامل انواع چک، سفته، تمبر، اوراق قرضه و مشارکت، شمش و سکه‌های طلا و نقره را تحت‌پوشش قرار می‌دهد.

بیمه هزینه‌‌های حقوقی کوثر

بیمه هزینه‌‌‌های حقوقی کوثر برای جلوگیری از مشکلات حقوقی مالی و کمک به رفع این مشکلات است.

بیمه اتش سوزی کوثر

از ابتدای سال 1400 داشتن بیمه آتش‌‌‌سوزی برای تمامی منازل مسکونی اجباری شده است. بیمه کوثر انواع مختلفی از بیمه آتش‌‌‌سوزی دارد.

بررسی موقعیت و محبوبیت بیمه کوثر

بیمه کوثر با داشتن حدود ۳۴ شعبه و بیش از ۱۲۳۳ نماینده فعال در سراسر کشور بالاترین فروش را در بیمه‌نامه‌های ثالث و بدنه دارد و از رتبه رضایت‌مندی خوبی در میان متقاضیان این بیمه‌ها برخوردار است. همچنین سرمایه این شرکت پس از افزایش در سال ۹۶ به ۲۵۰ میلیارد تومان رسیده است که بر توانگری مالی خوب این شرکت در ارائه خدمات بیمه‌ای تاکید دارد

بیمه کوثر با هدف ایجاد تحول و ارائه خدمات بیمه‌ای متفاوت و برتر با رویکردی خدمت محور و تأکید بر گسترش بیمه‌های زندگی به خانواده صنعت بیمه کشور پیوسته است.

بیمه کوثر با بهره‌مندی از کادری متخصص و متعهد و برخورداری از شبکه یکپارچه فروش در سراسر کشور با رعایت اصول اخلاق حرفه‌ای و رویکردی مشتری‌مدارانه، نیازهای مشتریان خود را در اولویت قرار داده است.

شرکت بیمه کوثر با رهیافت مدیریت راهبردی مبتنی بر مدل‌های کیفیت و سازمان دانش‌محور با توجه به آموزه‌های دینی و مذهبی، درصدد است «آرامش» را به معنای واقعی کلمه به بیمه‌گذاران خود هدیه دهد.

ویژگی‌های بیمه کوثر

 • شرکت بیمه کوثر ۳.۲٪ سهم بازار بیمه را به خود اختصاص می‌دهد.

 • این شرکت ارائه دهنده انواع محصولات بیمه‌ای در رشته‌های مختلف است.

 • بیمه کوثر در بیمه شخص ثالث بیشترین تعداد بیمه نامه‌های صادره را نسبت به سایر رشته‌های بیمه‌ای دارد.

معرفی بیمه باما

بیمه باما یک وبسایت مشاوره، مقایسه و خرید آنلاین بیمه نامه است. می‌توانید از طریق گوشی موبایل یا کامپیوتر خود به راحتی از این سامانه استفاده کنید. با کمک بیمه باما و در کمترین زمان شما می توانید قیمت، پوشش‌های بیمه نامه و سطح خدمات شرکت‌های بیمه ی مختلف را با یکدیگر مقایسه و بیمه نامه مورد نظر خود را انتخاب و خریداری کنید.برخی از خدمات بیمه باما عبارتست از: مشاوره تخصصی رایگان امکان مقایسه شرکت‌های بیمه تضمین پایین ترین قیمت ارائه مشاوره در زمان وقوع خسارت ارسال بیمه نامه به سراسر کشور یادآوری زمان تمدید بیمه نامه و….

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *