بیمه آسیا : مشاوره و خرید آنلاین

بیمه آسیا

همیشه زندگی در یک جهان مدرن و برنامه ریزی شده راحت تر است. در چنین جهانی همه چیز طبق روال عادی خود پیش خواهد رفت و هیچ حقی از افراد ضایع نمی شود. بیمه، راهکاری جذاب برای احیای حقوق مردم و جلوگیری از بروز خسارت های کلان است. چون بدون استفاده از خدمات بیمه ای، راننده مقصر در تصادف توان جبران خسارت جانی و مالی طرف مقابل را نخواهد شد. اما به تدریج و همزمان با ترویج فرهنگ استفاده از بیمه برای پوشش خسارت های مختلف، بر تعداد شرکت های بیمه گر نیز افزوده شد. یعنی صنعت بیمه کشور از یک بازار دو الی سه قطبی، تبدیل به بازاری رقابتی گردید. در همین راستا شرکت های متعددی به وجود آمده اند که بیمه آسیا، نمونه ای از شرکت های قدیمی و فعال در بازار بیمه کشور است. با توجه به قدمت و سهم چشمگیری که بیمه آسیا از این بازار دارد، تصمیم گرفتیم تا مروری بر تاریخچه و خدمات بیمه ای این شرکت داشته باشیم.

تاریخچه بیمه آسیا

تاریخچه فعالیت بیمه ای در ایران به اواخر سده 1200 برمی گردد. یعنی به بیانی دقیق تر، ابتدا نمایندگان شرکت های بیمه خارجی از سال 1289 فعالیت خود در داخل ایران را شروع کردند. اما به تدریج و با پیدایش شرکت های بیمه ایرانی، عرصه بر فعالیت شرکت های خارجی تنگ شد. بنابراین نمایندگی چنین شرکت هایی تعطیل و شرکت های ایرانی بیمه جایگزین آنها شدند. در تیر ماه سال 1338 شمسی بود که بیمه آسیا تاسیس شد.

هدف اصلی این شرکت، فعالیت در زمینه انجام امور بیمه ای و بازرگانی بود. اما به تدریج دامنه فعالیت بیمه آسیا گسترش یافت و این شرکت اموری همچون پذیرش بیمه اتکایی برای حمایت از شرکت های بیمه داخلی و خارجی، صدور انواع بیمه نامه و سرمایه گذاری در شرکت های فرعی را انجام می داد. البته فعالیت شرکت همزمان با پیروزی انقلاب اسلامی کمی با مشکل مواجه شد؛ اما با کسب مجوز در سال 1367 دوباره از سر گرفته شد. همچنین بیمه آسیا در سال 1388 و در راستای اجرای سیاست های اصل 44 قانون اساسی کشور، به بخش خصوصی واگذار گردید. فعالیت شرکت تا به امروز ادامه شده و امروزه بیمه آسیا را به عنوان یکی از اولین شرکت های بیمه ای در کشور می شناسیم.

ویژگی ها و مزایای بیمه آسیا

بیمه آسیا بیش از نیم قرن سابقه فعالیت در صنعت بیمه ای کشور را دارد. در تمامی این سال ها تلاش شرکت بر افزایش سهم از بازار و به روز رسانی خدمات بیمه ای بوده است. به طوری که در حال حاضر امکان خرید اینترنتی تمامی خدمات بیمه آسیا برای مشتریان فراهم شده است. حتی مشتریان این شرکت می توانند بیمه عمر آسیا را به صورت آنلاین استعلام کرده و یا اقساط آن را پرداخت کنند.

مزیت دیگری که خدمات بیمه آسیا نسبت به دیگر رقبای خود در صنعت بیمه ای کشور دارد، سطح توانگری مالی است. بیمه مرکزی صورت های مالی حسابرسی شده شرکت های بیمه گر را به صورت سالیانه بررسی کرده و آنها را از لحاظ توانگری مالی به پنج سطح مختلف تقسیم بندی می کند. بر اساس آخرین آمار منتشر شده توسط بیمه مرکزی، بیمه آسیا دارای سطح یک توانگری مالی است.

این یعنی توانایی مالی لازم برای جبران خسارت های بیمه گزاران و عمل به تعهدات خود را دارد. پس خیال بیمه گزار از بابت جبران خسارت راحت است و بی هیچ دغدغه ای می تواند از پوشش های بیمه آسیا استفاده کند. فاکتوری که در نهایت منجر به بهبود سهم بیمه آسیا از بازار بیمه ای کشور خواهد شد.

انواع خدمات بیمه ای شرکت بیمه آسیا

تنوع خدمات در صنعت بیمه ای کشور بسیار زیاد است و بیمه آسیا بخش بزرگی از این خدمات را پوشش می دهد. در ادامه این بخش به معرفی طیف وسیعی از خدمات بیمه آسیا و شرایط استفاده از آنها خواهیم پرداخت.

1 – بیمه شخص ثالث

بیمه شخص ثالث آسیا، یکی از رایج ترین بیمه نامه هایی است که در این شرکت صادر می شود. هدف از صدور این بیمه نامه خودرو، استفاده از پوشش های مالی و جانی است که در جریان تصادفات رانندگی، به شخص ثالث وارد می شود. استفاده از این بیمه نامه برای تمامی مالکین خودرو اجباری است. اجباری که در راستای احیای حقوق فرد آسیب دیده در تصادفات و اجرای مسولیت مدنی افراد در جامعه تعریف شده است. چون شاید راننده مقصر در حادثه توانایی مالی لازم برای جبران خسارت جانی و یا مالی به وجود آمده را نداشته باشد. پس پوشش های بیمه شخص ثالث در چنین مواقعی می تواند از بروز خسارت های کلان جلوگیری کند.

سقف پوشش های مالی تعریف شده در بیمه ثالث آسیا، بر اساس نرخ دیه انسان کامل در ماه های حرام تعیین می شود. این نرخ برای ماه های حرام در سال 1401 مبلغ 800 میلیون تومان و برای ماه های عادی 600 میلیون تومان است. البته مبلغ این پوشش برای خسارت های مالی 20 میلیون تومان است. یعنی اگر هزینه های تعمیر و جبران خسارت تصادف کمتر از این مبلغ باشد، نیازی به ارائه کروکی پلیس نیست. اما برای خسارت های بیشتر از 20 میلیون تومان، باید کروکی پلیس را به همراه بیمه نامه شخص ثالث و دیگر مدارک مورد نیاز، به دفاتر پرداخت خسارت بیمه آسیا تحویل دهید.

بیمه آسیا

2 – بیمه حوادث راننده

بروز یک تصادف رانندگی باعث ایجاد خسارت های مالی و جانی متفاوتی برای طرفین می شود. جبران خسارت های وارده به شخص ثالث را بیمه ثالث آسیا پوشش می دهد. ولی برای جبران خسارت جانی راننده مقصر، باید از بیمه حوادث راننده استفاده کرد. این بیمه نامه قبلا به صورت جداگانه و به عنوان پوششی اضافی برای بیمه ثالث محسوب می شد. اما چند سالی است که بیمه حوادث راننده به بیمه شخص ثالث اضافه شده است تا راننده مقصر هم دغدغه جبران خسارت جانی خود را نداشته باشد. 

3 – بیمه بدنه

هر کدام از دو نوع قبلی بیمه نامه اتومبیل که معرفی کردیم، بخشی از خسارت های تصادف را پوشش می دادند. اما در این بین خسارت مالی مربوط به خودروی راننده مقصر باقی می ماند؛ که باید از بیمه بدنه آسیا برای جبران آن استفاده کرد. بیمه بدنه یک نوع اختیاری از بیمه خودرو با پوشش های متنوع است. چون شاید خودروی شما در اثر عوامل طبیعی و یا برخورد با یک جسم ثابت یا متحرک آسیب ببیند. در چنین شرایطی باید از پوشش های متنوع بیمه بدنه برای جبران خسارت استفاده کرد.

قیمت بیمه بدنه آسیا بر اساس مشخصات خودرو و ارزش روز آن تعیین می شود. البته تنوع پوششی این بیمه نامه باعث شده تا شرکت های بیمه ای برای ارائه چنین خدمتی، نرخ های متفاوتی تعیین کنند. اما خسارت های ناشی از برخورد با جسم ثابت یا متحرک، سقوط یا واژگونی خودرو، سرقت کلی خودرو و یا هزینه های مربوط به جابجایی خودروی آسیب دیده از نوع اصلی بوده و در تمام بیمه نامه های بدنه وجود دارد. ولی برای استفاده از یک سری پوشش های خاص و اضافه کردن آنها به بیمه بدنه، فرد بیمه گزار باید مبلغی جداگانه بپردازد. در زیر به تعدادی از پوشش های اضافی موجود در بیمه بدنه آسیا اشاره خواهیم کرد:

  • پوشش مربوط به حذف استهلاک 
  • پوشش ترانزیت
  • پوشش جزئی مربوط به سرقت قطعات و تجهیزات خودرو
  • پوشش خسارت های ناشی از بلایای طبیعی همچون سیل و زلزله
  • پوشش مربوط به آسیب دیدن خودرو در اثر پاشیدن مواد شیمیایی و اسیدی
  • پوشش شکستن شیشه
  • پوشش مربوط به حذف فرانشیز
  • پوشش حوادث شخصی
  • پوشش مربوط به هزینه های ایاب و ذهاب خودروهای سواری
  • پوشش هزینه توقف برای خودروهای بارکش شامل هزینه بارکش و یا اتوکار
  • پوشش نوسانات قیمت خودرو

4 – بیمه موتورسیکلت

بیمه موتورسیکلت آسیا، همان بیمه شخص ثالث موتورسیکلت است که برای جبران خسارت هایی استفاده می شود که راکب آن مقصر باشد. شرایط استفاده از این بیمه نامه و پوشش های تعریف شده در آن، تقریبا مشابه با بیمه شخص ثالث اتومبیل است. با این تفاوت که موتورسیکلت نسبت به خودرو بیشتر در معرض آسیب و تصادف قرار دارد و اکثر خسارت های به وجود آمده از نوع جانی هستند. پس بهتر است که قبل از استفاده از موتورسیکلت، از داشتن چنین بیمه نامه ای و مدت اعتبار آن اطمینان حاصل شود. برای اطلاع از حق بیمه ثالث موتورسیکلت و شرایط آن، به درگاه اینترنتی بیمه باما مراجعه کنید. 

5 – بیمه آتش سوزی

یکی از ابتدایی ترین بیمه نامه هایی که در جهان تعریف شد، بیمه آتش سوزی بود. این بیمه نامه برای جبران خسارت های مالی به وجود آمده در اثر آتش سوزی استفاده می شود. یعنی اگر مکان بیمه شده در اثر آتش سوزی دچار خسارت شود، شرکت بیمه آسیا بخش زیادی از آن را پرداخت خواهد کرد. بیمه آتش سوزی منازل مسکونی یکی از انواع بیمه آتش سوزی آسیا است که تمامی اثاثیه، مشاعات، تاسیسات، مشترکات و خود ساختمان مسکونی را تحت پوشش بیمه ای خود قرار می دهد.

6 – بیمه زلزله

یکی دیگر از انواع بیمه آتش سوزی، بیمه زلزله آسیا است. این بیمه نامه تمامی خسارت های ناشی از صاعقه، آتش سوزی، زلزله و انفجار را تحت پوشش قرار می دهد. بیمه آسیا حق بیمه زلزله را بر اساس نوع سازه ساختمانی، نوع موقعیت جغرافیایی و زلزله خیز بودن منطقه محاسبه می کند. یعنی مالک یک ساختمان در منطقه زلزله خیر، باید حق بیمه بیشتری نسبت به مناطق کم خطر پرداخت کند. البته اگر قصد خرید بیمه آتش سوزی آسیا را دارید، نیاز به انجام چنین محاسبات پیچیده ای نیست. چون سایت بیمه باما و کارشناسان آن در تیم پشتیبانی، به شما کمک خواهند کرد تا بهترین بیمه نامه را با قیمتی مناسب تهیه کنید. 

7 – بیمه باربری آسیا

بیمه باربری آسیا برای تحت پوشش قرار دادن محموله در حال انتقال از مبدا تا مقصد، کاربرد دارد. یعنی بیمه گزار در ازای پرداخت مبلغی به عنوان حق بیمه، بار خود را در برابر حوادث بیمه می کند. شرکت بیمه آسیا نیز متعهد می شود که اگر در زمان حمل بار از بارگیری تا تحویل آن در مقصد حادثه ای رخ دهد، جبران خسارت کند.

خطراتی که با استفاده از بیمه باربری آسیا تحت پوشش قرار می گیرند شامل دو نوع اصلی و اضافی هستند. آتش سوزی، واژگونی و سقوط وسیله نقلیه و برخورد محموله با اجسام دیگر از نوع اصلی هستند. اما در عوض سرقت کلی محموله، خسارت ناشی از بارگیری و تخلیه کالا هم در دسته خطرات اضافی بیمه باربری آسیا قرار دارند. بیمه آسیا این بیمه نامه را بر اساس مبدا و مقصد کالا به انواع زیر تقسیم بندی می کند:

  • داخلی: برای انتقال محموله و بار در داخل کشور
  • وارداتی: برای کالاهای بارگیری شده از کشورهای خارجی به داخل ایران
  • صادراتی: برای کالاهای بارگیری شده از ایران به مقصد کشورهای خارجی
  • ترانزیتی: برای انتقال محموله هایی که مبدا و مقصد آنها خارج از کشور است. البته شاید به طور گذری از داخل کشور عبور کند یا نکند.

8 – بیمه درمان آسیا

بیمه درمان آسیا همان طور از نامش پیداست، مختص خدمات درمانی و پزشکی است. یعنی اگر فرد بیمه گزار در بیمارستان بستری شده و یا نیاز به ویزیت و خرید دارو داشته باشد، بیمه آسیا تمامی هزینه های درمان آن را برعهده می گیرد. پس بهتر است که برای پوشش هزینه های مربوط به حق ویزیت، دندانپزشکی، جراحی و خرید دارو از بیمه درمان آسیا استفاده کنیم. این بیمه نامه در بیمه آسیا به دو صورت تکمیلی گروهی و درمان کارت صادر می شود.

درمان تکمیلی

 این نوع مختص کارکنان فعال در سازمان ها، نهادها، شرکت ها و دیگر محیط های کاری است. یعنی از این پوشش های بیمه ای می توان برای درمان گروهی کارکنان و جبران هزینه های مربوط به بستری و جراحی آنها استفاده کرد.

درمان کارت بیمه آسیا

 درمان کارت در اصل نوعی کارت برای استفاده از خدمات درمانی در مواقع اورژانسی و اضطراری است. یعنی صاحب چنین کارتی می تواند حتی در ساعات غیر اداری و تعطیلات عمومی نیز به مراکز درمانی طرف قرارداد بیمه آسیا مراجعه کرده و خدمات درمانی دریافت کند. برای اطلاع از مراکز درمانی طرف قرارداد با این شرکت بیمه ای، به سایت بیمه آسیا به نشانی https://www.bimehasia.com/ مراجعه فرمائید. 

9 – بیمه مسافرین عازم خارج از کشور

اگرچه بیمار مسافرتی آسیا جزو بیمه های درمانی این شرکت محسوب می شود، اما خدماتی به مراتب بیشتر دارد. این بیمه نامه برای افرادی مناسب است که قصد مسافرت به خارج از کشور را دارند. مدت اعتبار بیمه نامه هم بر اساس نیاز فرد بیمه گزار تعیین می شود. انتخاب این بازه زمانی برای 1 تا 92 روز و یا حتی به صورت 6 ماهه و یکساله هم امکان پذیر است. صدور چنین بیمه نامه ای به مسافرین کمک می کند تا از تک تک لحظات تفریحی خود لذت برده و نگران دسترسی به خدمات درمانی نباشند.

10 – بیمه عمر آسیا

هیچ تضمینی برای ادامه حیات انسان تا دقایق و یا ساعتی دیگر وجود ندارد. یعنی هر لحظه امکان دارد که انسان به انتهای مسیر زندگی خود رسیده و فوت کند. اما مرگ سرپرست خانواده و یا شخصی که نان آور است، می تواند زندگی دیگر اعضا را نیز تحت تاثیر قرار دهد. بیمه عمر آسیا، بیمه نامه ای برای پاسخگویی به چنین نیازی است. یعنی به فرد بیمه گزار تضمین می دهد که اگر در طول مدت قرارداد فوت کند، مبلغی به عنوان خسارت به ذینفعان وی پرداخت شود. البته بیمه گزار بنا بر تشخیص خود، می تواند یک یا چندین ذی نفع را برای خود انتخاب و آنها را به بیمه آسیا معرفی کند. این بیمه نامه جزو پرطرفدارترین بیمه نامه ها در بین مشتریان است و چندین زیر مجموعه مختلف دارد. در ادامه این بخش، به معرفی چند نوع مختلف از بیمه عمر آسیا خواهیم پرداخت.

بیمه آسیا

بیمه مختلط عمر و پس انداز

این نوع خاص از بیمه عمر آسیا، جزو بیمه نامه های قدیمی است که در حال حاضر به مشتریان ارائه نمی شود. یعنی صرفا افرادی که قبلا چنین خدمتی را از بیمه آسیا تهیه کرده اند، اجازه استفاده از امکانات آن مانند وام بیمه عمر، دریافت اندوخته و یا بازخرید بیمه عمر را دارند. حتی بیمه آسیا برای دارندگان چنین بیمه نامه ای تخفیف ویژه در نظر گرفته است؛ که برای خرید بیمه نامه های جدید استفاده می شود.

بیمه جامع عمر و پس انداز

نوع جامع و کاملی از بیمه عمر وجود دارد که به آن بیمه جامع عمر و پس انداز می گویند. امکان سرمایه گذاری و دریافت سود تضمینی و مشارکت، استفاده از پوشش های تکمیلی درمانی، دریافت اندوخته به صورت یکجا یا مستمری، عقد قرارداد بلند مدت از 5 تا 30 سال تنها بخشی از مزایای این نوع بیمه عمر آسیا است.

بیمه عمر و حوادث

 به بیمه نامه ای که زندگی بیمه گزار را در برابر خطرات ناشی از حوادث حمایت می کند، بیمه عمر و حوادث می گویند. دو نمونه رایج از این بیمه نامه، بیمه عمر زمانی  بیمه حوادث هستند که در ادامه این مطلب آنها را توضیح خواهیم داد.

بیمه عمر زمانی

 بیمه عمر زمانی همان شرایط بیمه عمر را دارد؛ با این تفاوت که فرد بیمه گزار باید در یک بازه زمانی مشخص فوت کند! یعنی اگر فرد بیمه گزار در طول مدت مدت قرارداد فوت کند، سرمایه فوت وی به ذینفعان مشخص شده پرداخت می گردد. در غیر این صورت بیمه آسیا تعهدی در قبال حق بیمه های پرداختی و سرمایه فوت ندارد.

11 – بیمه حوادث آسیا

بیمه حوادث آسیا، یکی دیگر از خدمات بیمه ای ارائه شده در این شرکت معتبر است. این بیمه نامه برای زمانی کارایی دارد که فرد بیمه گزار دچار حادثه شده و اتفاقی ناگوار برای او پیش آید. اتفاقی که منجر به فوت، نقص عضو، از کار افتادگی و یا جراحت شده و فرد بیمه گزار به مراقبت های پزشکی نیاز داشته باشد. بیمه آسیا خسارت به وجود آمده در چنین شرایطی را به خود فرد و یا ذینفعان وی، پرداخت خواهد کرد. بیمه حوادث آسیا انواع مختلفی دارد و این تقسیم بندی بر اساس تعداد افراد تحت پوشش بیمه، نوع مسافرت انجام شده و یا جایگاه اجتماعی فرد بیمه گزار انجام می شود. بر همین اساس، بیمه حوادث آسیا در انواع زیر برای بیمه گزاران قابل صدور است:

  • انفرادی
  • گروهی
  • گردشگری
  • عتبات عالیات
  • دانشجویی
  • دانش آموزی
  • مهدکودک
  • ورزشی
  • اصناف

۱۲ – بیمه مسئولیت مدنی آسیا

به وظیفه قانونی افراد برای جبران خسارتی که بر اثر کار یا فعالیت خود به دیگران وارد می کنند، مسئولیت مدنی می گویند. پس هر شخصی وظیفه دارد تا طبق مسئولیت مدنی خود در جامعه، جبران خسارت کرده و دین خود به دیگران را بپردازد. اما شاید هزینه لازم برای جبران چنین خسارتی بیشتر از توان مالی شخص بوده و یا زندگی شخصی وی را تحت تاثیر قرار دهد. بیمه مسئولیت مدنی آسیا، نوع دیگری از خدمات بیمه ای است که برای جبران چنین خسارت هایی استفاده می شود. یعنی بیمه آسیا متعهد می شود تا خسارتی که در اثر فعالیت های غیرعامدانه بیمه گزار به دیگران وارد شده را، جبران کند. انواع مختلفی از بیمه مسئولیت آسیا متناسب با مشاغل و جایگاه اجتماعی افراد وجود دارد. برای انتخاب بهترین بیمه مسئولیت مدنی آسیا متناسب با شغل خود، می توانید از تجربه کارشناسان بیمه ای سایت بیمه با ما کمک بگیرید.

۱۳ – بیمه مهندسی آسیا

مهندسین معماری نقش مهمی در پیشبرد پروژه های بزرگ عمرانی بر عهده دارند. اما اگر در طول فرآیند اجرا پروژه اتفاقی برای کارکنان و یا سازه ساختمانی رخ دهد، مهندس مربوطه باید جوابگو بوده و جبران خسارت کند. بیمه مهندسی آسیا با پوشش چنین خسارتی، به کارفرمایان و مهندسین کمک می کند تا با تمرکز بیشتری بر روی پروژه داشته و وظیفه خود را بدون هیچ استرسی انجام دهند.

۱۴ – بیمه انرژی آسیا

بیمه انرژی آسیا با هدف پوشش خسارت های به وجود آمده در شرکت های نفتی و فعالیت مرتبط با آن صادر می شود. چنین خسارتی شاید در سکوهای نفتی، پتروشیمی ها، پالایشگاه ها و یا در زمان حمل تجهیزات نفتی رخ دهد. البته این بیمه نامه خسارت های ناشی از خطاهای مهندسی در طراحی و نصب یا آتش سوزی امکانات را نیز پوشش می دهد. بیمه انرژی آسیا بسته به موقعیت شرکت های نفتی به دو نوع زیر تقسیم می شود:

  • خشکی و ساحلی: برای پالایشگاه های نفتی و تاسیسات نفتی و گازی در خشکی
  • بخش دریایی و فراساحلی: برای سکوهای نفتی و گازی واقع در دریا و عملیات لوله گذاری مربوط به آنها

۱۵ – بیمه هواپیما

بیمه هواپیما آسیا برای جبران خسارت های وارده به بدنه هواپیما، سرنشینان، محموله و دیگر موارد مرتبط با آن استفاده می شود. تفاوتی هم در سبک یا سنگین بودن نوع هواپیما ندارد و از این بیمه نامه می توان برای جبران خسارت مربوط به آنها استفاده کرد. در ادامه به معرفی چند نوع بیمه هواپیما خواهیم پرداخت.

  • بیمه بدنه هواپیما: اگر بدنه هواپیما در شرایط بحرانی مانند امداد و نجات، حمل و نقل، پاکسازی باند فرودگاه و فرود اضطراری دچار خسارت شود، شرکت بیمه گر جبران خسارت خواهد کرد. این بیمه نامه از نوع تمام خطر بوده و بسته به زمان بروز حادثه و یا موقعیت هواپیما بر زمین یا هوا، چند شکل مختلف دارد.
  • بیمه سرنشینان هواپیما: برای پوشش خطرات مربوط به خدمه و یا سرنشینان هواپیما استفاده می شود.
  • بیمه نامه باربری هواپیما: با هدف جبران خسارت های وارده به محموله قابل انتقال و یا بار سرنشینان هواپیما صادر می شود.
  • سایر بیمه های هواپیما: بیمه تجهیزات و لوازم یدکی، مسئولیت قانونی نسبت به اشخاص ثالث و نداشتن گواهی پرواز خلبانان و مهندسین از انواع دیگر بیمه هواپیما هستند.

۱۶ – بیمه کشتی آسیا

بیمه کشتی آسیا یک نمونه مشابه با بیمه هواپیما است که برای جبران خسارت های وارده به بدنه کشتی و یا اشخاص ثالث کاربرد دارد. یعنی اگر خسارتی به شخص ثالث وارد شده و یا بدنه شناور کشتی دچار حادثه شود، بیمه کشتی آسیا جبران خسارت خواهد کرد. شرایط پرداخت خسارت برای ماشین آلات شناور بر اساس یک سری استانداردهای جهانی به نام کلوز انجام می شود.

۱۷ – بیمه تجهیزات پیمانکاری آسیا

این بیمه نامه بیشتر به درد مالکان و یا اجاره کنندگان تجهیزات پیمانکاری مانند بیل های مکانیکی، بولدوزرها، لیفتراک یا جرثقیل می خورد. چون اگر این تجهیزات در مکان انجام پروژه و حین کار دچار خسارت و آسیب شوند، بیمه آسیا جبران خسارت خواهد کرد.

بررسی موقعیت و محبوبیت بیمه آسیا

بیمه آسیا از زمان تاسیس تا به امروز، همواره یکی از بهترین شرکت های بیمه ای در کشور بوده است. این شرکت در بین شرکت های بیمه خصوصی، رتبه اول را به لحاظ تولید و سهم از بازار دارد. بیمه آسیا همواره توانگری مالی خود را در سطح یک حفظ کرده و با بکارگیری ۲۶۰۰ متخصص و نیروی با تجربه، به مشتریان خود خدمات بیمه ای ارائه می دهد. البته در کنار خدمات متنوع بیمه ای، نباید از جایگاه دومی این شرکت در پذیرش ریسک و قبول اتکایی بیمه غافل بود.

در حال حاضر، تعداد نمایندگان حقیقی و حقوقی این شرکت به ۳۹۲۲ و ۱۰ سرپرستی در کشور رسیده است. همچنین ۱۷۰۰ نماینده فعال برای فروش بیمه عمر دارد و از ۹۹ شعبه خود برای پرداخت خسارت به بیمه گزاران استفاده می کند. در زیر، آمار مربوط به فعالیت شرکت بیمه آسیا در سال ۱۳۹۵ را آورده ایم.

بیمه آسیا

بیشتر بخوانید

بیمه پارسیان
بیمه کوثر
بیمه ایران

بیمه باما، درگاهی معتبر برای خرید خدمات بیمه آسیا

شاید پس از مطالعه این مطلب و آشنایی با انواع خدمات بیمه آسیا، قصد خرید یکی از آنها را داشته و به نمایندگی شرکت دسترسی ندارید. اما این موضوع جای نگرانی ندارد؛ چون تمامی خدمات بیمه آسیا را می توان از طریق سایت بیمه با ما (bimebama.com) سفارش داد. این سایت به عنوان مرجعی معتبر برای خدمات بیمه ای در کشور شناخته شده و با بیمه آسیا و دیگر شرکت های برتر بیمه قرارداد دارد. پس به جای مراجعه فیزیکی به نمایندگی های فروش بیمه، با چند کلیک ساده می توانید بیمه ثالث آسیا، بیمه بدنه و یا دیگر خدمات بیمه ای را سفارش دهید. حق بیمه مورد نظر هم از طریق درگاه های الکترونیکی بانک قابل پرداخت است.

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *