بیمه شخص ثالث سوزوکی : قیمت و خرید

بیمه شخص ثالث سوزوکی

بیمه شخص ثالث سوزوکی از ضروری ترین بیمه نامه های مربوط به این خودرو شناخته می شود. همانطور که می دانید دریافت بیمه نامه شخص ثالث برای دارندگان تمامی وسایل نقلیه امری الزامی و ضروری است. از این رو خرید و دریافت بیمه شخص ثالث سوزوکی باید با دقت بالایی انجام شود. با توجه به شرایط اقتصادی حال حاضر، بسیاری از افراد به دنبال خرید بیمه نامه ای با کیفیت و ارزان هستند. در این مقاله به بررسی بیمه شخص ثالث سوزوکی می پردازیم و تمامی نکات مربوط به آن را برای شما مطرح خواهیم کرد. پس تا پایان محتوای پیش رو ما را همراهی کنید.

مقدمه ای درباره خودرو سوزوکی

همانطور که در ابتدای محتوا ذکر شد، دریافت بیمه شخص ثالث سوزوکی برای تمامی دارندگان این خودرو الزامی است. در این رابطه بهتر است توضیحاتی در مورد مشخصات و ویژگی های این خودرو به شما ارائه دهیم. خودرو سوزوکی ویتارا، تقریبا یکی از گران ترین خودروهای مورد استفاده در ایران است. این خودرو ساخت ژاپن است و از کیفیت تقریبا بالایی برخوردار است.

موتور این خودرو دارای 4 سیلندر و 16 سوپاپ می باشد. این خودرو دارای گیربکس 4 دنده است و ظرفیت موتور آن حدود 2.4 لیتر می باشد. خودرو سوزوکی ویتارا از نظر فنی و دوام، جزء بهترین خودروهای موجود در ایران است. این خودرو از نظر ظاهری نیز بسیار شیک و زیباست. ابعاد این خودرو حدودا 4.5*1.8*1.6 متر مکعب می باشد و شاسی آن حالت یکپارچه دارد. این خودرو بسیار پر قدرت و پر شتاب است. قدرت نسبی این خودرو حدود 169 اسب بخار محاسبه شده است.

بهترین بیمه شخص ثالث سوزوکی

شاید این سوال در ذهن شما شکل بگیرد که چگونه می توان بهترین بیمه شخص ثالث سوزوکی را تهیه کرد؟ در پاسخ به این سوال باید گفت که باید شرایط مختلفی را در نظر بگیرید. امکانات فرعی که از طریق بیمه نامه در اختیار شما قرار می گیرند، قیمت بیمه نامه، تخفیفات ارائه شده و… می توانند در تعیین شرایط بهترین بیمه شخص ثالث ویتارا نقشی اساسی ایفا کنند.

در واقع این روزها بیشتر افراد به دنبال راهی برای خرید یک بیمه نامه معتبر، با امکانات کافی و قیمت مناسب می باشند. پس می توان گفت بهترین بیمه شخص ثالث سوزوکی بیمه نامه ای است که ضمن ارائه خدماتی با کیفیت به شما، دارای قیمت مناسبی نیز باشد.

محاسبه قیمت بیمه شخص ثالث سوزوکی

تعیین قیمت بیمه شخص ثالث سوزوکی معمولا با توجه به فاکتورهای مختلفی انجام می شود. در واقع شرکت بیمه مرکزی با توجه به میزان دیه و نوع خودرو، مقدار حداکثر و حداقل میزان پوشش بیمه را تعیین می کند. در این قسمت از محتوا قصد داریم به عوامل موثر بر قیمت بیمه شخص ثالث ویتارا بپردازیم. این عوامل شامل موارد زیر می باشند.

  • نوع خودرو: یکی از عوامل موثر بر قیمت بیمه شخص ثالث خودروهای مختلف، نوع خودرو مد نظر می باشد. خودرو سوزوکی ویتارا از خودروهای 4 سیلندره موجود در بازار است. خرید بیمه نامه شخص ثالث از نظر نوع خودرو و تعداد سیلندر شامل سه رده بندی می باشد. خودروهای کمتر از 4 سیلندر، خودروهای 4 سیلندر و خودروهای بیشتر از 4 سیلندر. بنابراین بیمه نامه سوزوکی از این نظر شامل قیمت متوسطی خواهد شد.
  • سال ساخت خودرو: سال ساخت خودرو نیز در تعیین قیمت بیمه شخص ثالث سوزوکی موثر است. در صورتی که خودرو شما جدید و صفر کیلومتر باشد تخفیفاتی برای آن در نظر گرفته خواهد شد. در صورتی که خودرو شما بیش از 15 سال سابقه تولید داشته باشد نیز به ازای هر سال 2 درصد جریمه برای آن در نظر گرفته می شود.
  • تخفیفات و جرایم: از دیگر عوامل موثر بر تعیین قیمت بیمه شخص ثالث سوزوکی می توان به تخفیفات و جرایم مربوط به آن اشاره کرد. تخفیف های مناسبتی، عدم خسارت، خودرو صفر کیلومتر و… از جمله تخفیفات محسوب می شوند. جرایم نیز شامل جریمه خودرو فرسوده، جریمه دیرکرد و… می باشند.
  • نوع کاربری خودرو: نوع کاربری خودرو نیز روی قیمت بیمه شخص ثالث سوزوکی تاثیر دارد. در صورتی که از خودرو خود به صورت شخصی استفاده کنید هزینه بیمه نامه برای شما ارزان تر تمام می شود. اما به ازای استفاده از خودرو با کاربری عمومی حدود 10 تا 20 درصد به مبلغ بیمه نامه شما افزوده خواهد شد.

تخفیف عدم خسارت برای بیمه شخص ثالث سوزوکی

یکی از مهم ترین تخفیف ها که می تواند به صورت چشمگیری میزان هزینه بیمه شخص ثالث سوزوکی را کاهش دهد، تخفیف عدم خسارت است. این روزها خیلی از افراد در مورد این تخفیف پرس و جو می کنند. باید گفت که این تخفیف مخصوص رانندگانی است که طی یک سال یا بیشتر از بیمه نامه خود استفاده نکرده باشند. در این صورت به ازای هر سال عدم خسارت تخفیفات ویژه ای برای صاحب خودرو در نظر گرفته خواهد شد. این مسئله باعث افزایش دقت راننده حین رانندگی خواهد شد. در این صورت هم میزان جرایم و تصادفات بین راهی به شدت کاهش خواهد یافت و هم شما هزینه کمتری برای خرید بیمه نامه صرف خواهید کرد. جدول تعیین تخفیف عدم خسارت به شرح زیر است.

سال های عدم خسارتمیزان تخفیف اعمال شده
1 سال5 درصد
2 سال10 درصد
3 سال15 درصد
4 سال20 درصد
5 سال25 درصد
6 سال30 درصد
7 سال35 درصد
8 سال40 درصد
9 سال45 درصد
10 سال50 درصد
11 سال55 درصد
12 سال60 درصد
13 سال65 درصد
14 سال70 درصد

میزان سقف ارائه شده به ازای تخفیف عدم خسارت 70 درصد می باشد. که شما می توانید با 14 سال عدم خسارت این میزان تخفیف را دریافت کنید. جالب است بدانید در صورتی که با داشتن چند سال عدم خسارت، دچار حادثه شوید نیز تخفیف شما به صورت کامل از بین نخواهد رفت. بلکه به صورت پله ای از میزان تخفیف شما کاسته خواهد شد.

خرید بیمه شخص ثالث سوزوکی

برای خرید بیمه شخص ثالث سوزوکی می توانید از راه های مختلفی اقدام کنید. شما می توانید با مراجعه حضوری به مراکز نمایندگی بیمه های مختلف و یا مراجعه آنلاین به سایت های این مجموعه ها عملیات خرید بیمه شخص ثالث سوزوکی را انجام دهید.

  • خرید آنلاین: برای خرید آنلاین بیمه شخص ثالث سوزوکی تنها کافی است به سایت یکی از نمایندگی های خدمات بیمه مراجعه کنید و با پرداخت حق بیمه و ارائه مدارک لازم، خرید خود را به صورت اینترنتی انجام دهید.
  • خرید اقساطی: جالب است بدانید برای خرید بیمه شخص ثالث سوزوکی هیچ اجباری نیست که کل مبلغ بیمه نامه را به صورت یکجا پرداخت کنید. بلکه می توانید با ارائه مدارک لازم، مقداری از آن را پرداخت کرده و مابقی را قسط بندی کنید.

معرفی بیمه با ما

شرکت بیمه با ما (bimebama.com) به عنوان یکی از نمایندگی های فعال خدمات بیمه، در زمینه فروش بیمه شخص ثالث سوزوکی نیز مشغول به فعالیت است. مشاوران اینترنتی این مجموعه تمامی تلاش خود را می کنند تا با بررسی شرایط شما، بهترین نوع بیمه شخص ثالث را به شما معرفی کنند. این مجموعه از اعتبار و سابقه بالایی در زمینه ارائه خدمات بیمه برخوردار است.

بیشتر بخوانید:

بیمه شخص ثالث پارسیان
بیمه شخص ثالث البرز
بیمه شخص ثالث پژو 405
بیمه شخص ثالث ایران
بیمه شخص ثالث ما
بیمه شخص ثالث آسیا
بیمه شخص ثالث دانا
بیمه شخص ثالث تیبا
بیمه شخص ثالث 206
بیمه شخص ثالث رازی
بیمه شخص ثالث هایما S7
بیمه شخص ثالث آریسان
بیمه شخص ثالث معلم
بیمه شخص ثالث رانا
بیمه شخص ثالث تندر 90

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *