بیمه بدنه جک : محاسبه قیمت و خرید

بیمه بدنه جک

مدل های مختلفی از خودروهای جک در بازار وجود دارند و هر مدل با ویژگی های متفاوت و مخصوص به خود طراحی شده است. یعنی دارای  مشخصه های فنی، امکانات منحصر به فردی هستند که با در نظر گرفتن  ساختمان هر خودرو ایجاد شده است. این خودروها بدلیل تنوعی که در مدل های متفاوت شان وجود دارد  پاسخگوی علایق و سلیقه های مختلف هستند و می‌توان گفت همه پسند می باشند. علاوه بر تفاوت مدل در بازار فروش با قیمت های مختلفی با توجه به مدل خودرو ارائه می شوند که این ویژگی هم باعث شده جمعیت خریداران آن گسترش یابند. بیمه خودروها کلا دو نوع، بیمه شخص ثالث خودرو که بیمه ای اجباری است و بیمه بدنه خودرو که پوشش های متفاوتی از یکدیگر دارند، می باشد. برای خودروی های جک هم به همین صورت است. در رابطه با قوانین مرتبط با محاسبه و پرداخت خسارات وارده به خودروی جک نیز باتوجه به اینکه مدل های مختلفی دارند در بازه ی قیمتی متفاوت ارائه می شوند‌ و برخی بیشتر از نصف دیه ماه حرام سال قیمت دارند که در دسته ی خودروهای نامتعارف بوده و این واژه در رابطه با بیمه شخص ثالث کاربرد دارد و قوانین مربوط به محاسبه خسارت در خودرو های نامتعارف متفاوت می باشد.

معرفی خودرو جک

شرکت جک چینی است و در سال1964 در ایران تاسیس گردیده است. اوایل تاسیس کار صرفا تولید کامیون های تجاری را داشته است اما سال 2000 تولید خودرو های ون و شاسی بلند را آغاز نموده است.  مدل های مختلف خودروی جک که در بازار ایران هستند شامل:

  • جکS5
  • جک تی 8
  • جک K7
  • جک S3
  • جک J5
  • J4 جک

معرفی خودرهای جک

جک اس ۵یا S5

بیمه بدنه جک

جک اس 5 از جمله خودروهای شاسی بلند ساخت کشور چین می باشد. محبوبیت خوبی بین خریداران دارد. نوسان در قیمت خودرو در  ایران تا حدی موجب کاهش فروش ماشین جک در مدل اس 5 شد ولیکن با رفع این نوسان این نوسان به فروش قابل توجهی رسید.

جک تی ۸ یاT8

جک تی 8 هم از انواع شاسی بلند جک است خودروهای جک است که بخاطر داشتن ظاهری زیبا  فروش بالایی دارد و امکانات رفاهی متعددی برای آن تعبیه شده است.

جک کی ام سی K7

بیمه بدنه جک

یکی دیگر از مدل های شاسی بلند خودروی جک می باشد که در مقایسه با سایر مدل های جک در دسته پر فروش ترین ها قرار می گیرد.در سال های اخیر ارائه خودرو از کشور چین به ایران افزایش یافته است و دلیل  آن تحریم  اقتصادی در کشور ما است.

جک S3 یا اس۳

از انواع شاسی بلند خودروی جک در ایران می باشد که با بهره گیری از بروز ترین تکنولوژی خودروسازی در جهان تولید شده است در نتیجه دارای پیکر محکمی با مقاومت بالا می باشد که تامین کننده ی امنیت راننده و سایر مسافرین در خودرو است.

 جک J5

این مدل از خودروی جک سواری بدون شاسی است، وجود محبوبیت و تمایل خریداران  نسبت به خرید این مدل بدلیل قدرت موتور بالای مدل J5 در مقایسه با سایر انواع جک است.

J4 جک

این مدل نیز در دسته ی سواری های بدون شاسی قرار می گیرد و دارای محبوبیت بین خریداران خودرو است و در دسته ی مدل های پر فروش خودروی جک قرار گرفته است.

ویژگی های فنی

جکS5 

از انواع سواری های شاسی بلند جک با حجم موتور1499 سی سی، و 4 سیلندر، 16سوپاپ است. کیسه هوا هم جز امکاناتی می باشد که در تمامی مدل های خودروهای جک قرار داده شده است.

جک تی 8

این مدل دارای حجم موتور 1997 سی سی

با سیلندر 4 و 16سوپاپ می باشد.امکانات رفاهی آن  شامل:

  • سیستم کنترل ایستایی( در سر بالایی ها)
  • سیستم کنترل کشش وسیستم کنترل پایداری

سیستم های ترمز شامل:

  • سیستم کمکی ترمز اضطراری
  • سیتم ترمز ضد قفل
  • سیستم توزیع الکترونیکی ترمز
  • سیستم ترمز هیدرولیکی

K7 جک کی ام سی

این مدل دارای حجم موتور 1499سی سی می باشد و 4سیلندر  دارد و 16سوپاپ می باشد. همچون سایر مدل ها دارای کیسه هوا است.

جک S3 

حجم موتور1590  سی سی،4سیلندر، 16سوپاپ، دارای  نمایشگر هفت اینچ، طراحی سیستم تهویه قوی ، فرمان برقی می باشد و بدنه ای محکم برای آن طراحی شده است.

جک J5

1834سی سی،4سیلندر، 16سوپاپ ،موتور ژاپنی با قدرت بالا  و  اسب بخار  را141 در  این خودرو داریم.

J4 جک

1499 سی سی، 4سیلندر، 16سوپاپ دارد. مشخصات فنی دیگر موتور پر قدرت ، صندلی های این جک، و اسب بخار 103  است.

طراحی ظاهری

بیمه بدنه جک

S5 جک

این مدل از لحاظ ظاهری بزرگ و جادار طراحی شده است و در دسته ی خودروهای شاسی بلند با ظاهری  زیبا در حد یک شاسی بلند خوب چینی طراحی شده است طراحی داخلی مشابه هیوندای IX35 است.زیبایی همراه با امکانات فنی است همین ویژگی بارز این مدل است . این دو ویژگی کنار هم این خودرو را به فروش بالا رسانده است.

جک تی 8

طراحی ظاهری بی نقص و جذاب است اما در جلوی خودرو پنجره با ابعاد  بزرگ کرومی ظاهر خودرو را خشن و متهاجم نشان می دهد، جز این مورد در کل طراحی زیبا و هماهنگی دارد.

  K7 جک کی ام سی

 طراحی ظاهری بی مانندی داشته و جز روزترین و جدید ترین خودروهای کراس اورهای لوکس در بازار کشور ما است. ظاهرا خشن بوده و پنجره جلوی خودرو و هم چنین چراغ های آن بزرگ طراحی شده است و این سبک جدیدی از طراحی است‌.

جک S3  از انواع خودرو جک

 از لحاظ ظاهر مثل هیوندا های ix۲۵ ، ix۳۵ است و در جلوی خودرو پنجره ای بزرگ با  چند ردیف خط کرم دیده می شود و چراغ های مه شکن حالت افقی زیر سپر جلو طراحی شده اند.

جک J5

ظاهراً مشابه خودروهای ایتالیایی می باشد. دارای کاپوت کشیده، سپر جلو ی خودرو مشکی رنگ است. فرمان چرمی، المان های بی مانندی در کابین به کار رفته است.

J4 جک

در طراحی ظاهری این مدل خلاقیت زیادی به کار رفته است‌. در واقع چراغ های بادام شکل و وجود خط هایی در کنار خودرو مجموعا به خودرو ظاهری شبیه خجالت همراه با خشونت داده آمد. ظاهراً با برلیانس رقابت دارد.

چرا باید بیمه بدنه جک بخریم؟

با توجه به نوسان قیمت هر روزه در بازار خودرو و به طبع قطعات مربوط به آن تمامی مالکان خودرو ها سعی در کاهش خسارات وارده به اتومبیل خود هستند و این امر با بهبود رانندگی و تهیه انواع بیمه نامه از جمله بیمه بدنه حاصل می شود.

حال ممکن است فکر کنید در صورت داشتن بیمه ثالث دیگر احتیاجی به بیمه بدنه ندارید ، در صورتی که این دو بیمه به صورت مکمل عمل میکنند .توجه داشته باشید که داشتن بیمه شخص ثالث برای پرداخت تمام هزینه های وارده ناشی از حادثه به راننده کافی است اما برای پرداخت هزینه خسارت های راننده مقصر باید بیمه بدنه داشت.البته شرکت بیمه های مختلف در ارائه بیمه های خود نرخ های مختلفی را اعلام میکنند که این با توجه سقف پرداخت های آنان متفاوت است.می توان گفت عامل رقابت و جذب مشتری هم در این امر بی تاثیر نیست. از مهم ترین نکته ها در تهیه بیمه بدنه کاهش هزینه های تعمیر است و برای این نکته باید بهترین شرکت را انتخاب نمود.با توجه به موارد گفته شده تهیه بیمه بدنه از ضروری به نظر میرسد.

پوشش های بیمه بدنه جک

بیمه بدنه شامل دو نوع پوشش اصلی و اضافی است.البته به این نکته توجه کنید که هنگام خرید بیمه بدنه لازم است که کارشناسان به صورت حضوری و یا آنلاین از بدنه اتومبیل بازدید کنند.

نوع پوشش های اصلی در انواع شرکت بیمه به صورت یکسان ارائه می شود.

پوشش‌ اصلی بیمه بدنه

از جمله موارد تحت پوشش اصلی بیمه بدنه میتوان به موارد زیر اشاره کرد.به سرقت رفتن خودرو،وقوع حادثه برای خودرو،

خسارت ناشی از انفجار ،رعد و برق و آتش سوزی

خسارت دیدن لاستیک های خودرو و باتری

پوشش‌ اضافی بیمه بدنه

انواع پوشش های اضافی بیمه بدنه به این صورت است که این نوع پوشش با پرداخت حق بیمه اضافی به خریدار تعلق می گیرد. که از انواع آن می توان به این موارد اشاره کرد.

  • به سرقت رفتن لوازم خودرو
  • پاشیده شدن اسید و یا رنگ بر روی خودرو
  • قرار گرفتن در برابر حوادث طبیعی از جمله سیل، زلزله، آتشفشان
  • نوسانات ایجاد شده در بازار و کاهش ارزش خودرو
  • شکسته شدن شیشه
  • خسارت ناشی از کشیده شدن آشتی نوک تیز بر بدنه خودرو
  • پوشش حذف استهلاک
  • پوشش مربوط به حذف فرانشیز
  • خسارت‌ های وارده به خودروهای خارج از مرز‌های کشور
  • خسارت‌های ایجاد شده بر بدنه خودرو ناشی از آزمایش سرعت و حمل مواد منفجره
  • پوشش دیگری به نام هزینه ایاب و ذهاب است که برای غیر قابل استفاده شدن اتومبیل پس از حادثه می توان استفاده نمود.کاربرد این نوع پوشش برای وقتی می باشد که پس از حادثه اتومبیل شما در تعمیرگاه باشد و بیمه بدنه بابت روزهای ماندن اتومبیل در تعمیر گاه هزینه رفت و آمد مالک را پرداخت می کند و حداکثر روز تعفین شده در این بیمه به مدت سی روز می باشد.

قیمت بیمه بدنه جک و بیمه بدنه جک صفر

بیمه بدنه خودرو با در نظر گرفتن ویژگی های هم چون مدل خودرو، صفر و یا کار کرده بودن، نوع کار بری خودرو، قیمت روز و … متفاوت محاسبه می شود.

نحوه خرید بیمه بدنه جک

بیمه بدنه از انواع اختیاری بیمه است و از جمله بیمه های با ارزش مالی بالاست ،حتما باید قبل از خرید دقت لازم را داشته باشیم. بنابراین ابتدا باید شرکت های مختلف را با توجه به پوشش ها و میزان تعهد با هم مقایسه کرده و از این میان بهترین را انتخاب کنیم.همچنین راهکار خرید به صورت اقساطی از گزینه هایی است که به این واسطه میتوان از مزایای بیمه ها بهره مند شد.

برای خرید بیمه هم می توان به صورت حضوری اقدام کرد و هم از روش های اینترنتی اقدام کرد.که هر کدام مزایا و معایب خود را دارد. در خرید اینترنتی بیمه به راحتی با کمی جست و جو می توان بیمه های مختلف را بررسی و یا حتی با تخفیف خریدتان را انجام دهید. همچنین از مشکلات قرار گرفتن در صف خرید، عدم امکان مقایسه بیمه ها و مسایل مربوط به رفت و آمد نیز در امان باشید. حتی در روش های جدید با ارائه سفته به صورت الکترونیکی می توانید در صورت کافی نبودن موجودیتان از بیمه مورد نظر بهره مند شوید.

بیشتر بخوانید:

بیمه بدنه پژو 405
بیمه بدنه البرز
بیمه بدنه پارسیان
بیمه بدنه ما
بیمه بدنه کوثر
بیمه بدنه پاسارگارد
بیمه بدنه دنا
بیمه بدنه تیبا
بیمه بدنه سمند
بیمه بدنه هایما S7
بیمه بدنه H30 کراس

معرفی بیمه باما

بیمه باما سامانه ای جهت دریافت مشاوره، مقایسه کردن و خریداری بیمه به صورت آنلاین می باشد. از طریق وبسایت بیمه باما می توان به آسانی و در زمانی کوتاه اقدام به برسی و دریافت استعلام قیمت  بیمه های مختلف در تمامی شرکت های بیمه ای کرد. در آخر بیمه نامه مد نظر را آنلاین خرید اری نمود. بیمه نامه سریع صادر می گردد و ارسال می شود. امکان دریافت مشاوره در تمامی موارد فوق وجود دارد.

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *