بیمه بدنه رانا : محاسبه قیمت و خرید

بیمه بدنه رانا

خودرو رانا، از محبوبترین و پرفروشترین خودروهای تولید داخل است. این خودرو از خودروهای نسبتا جدید و محبوب موجود در بازارهای فروش خودرو می باشد. در این مقاله درباره بیمه بدنه رانا ، قیمت بیمه بدنه خودرو رانا و خرید بیمه بدنه رانا توضیحاتی ارائه خواهیم کرد.

بررسی خودرو رانا از ابعاد فنی

نکات فنی مربوط به خودرو رانا را می توانید در جدول زیر مشاهده نمایید:

نوع موتور5TU
حجم موتور1587 سی سی
توان ماکسیمم موتور105 اسب بخار در 5800 دور در دقیقه
توانایی سیستم انتقال قدرت5 سرعته و دستی
حجم مخزن سوخت50 لیتر

بررسی خودرو رانا از نظر طراحی بدنه

بدنه خودرو رانا، تقریبا مشابه نمونه ای از پژو 206 صندوق دار طراحی شده است. از نقاط ضعف خودرو رانا می توان به سپر و کابین ضعیف آن اشاره کرد. جنس مواد استفاده شده در ساخت کابین و سپر خودرو رانا زیاد مرغوب نیست و همین مسئله باعث کاهش کیفیت آن شده است. بنابراین خرید بیمه بدنه رانا جزء ملزومات تضمین سلامت خودرو، محسوب می شود. در مقابل موتور و قطعات داخلی این خودرو بسیار با کیفیت هستند. این خودرو از نظر ظاهری بسیار شیک و زیباست و صندوق عقب آن نیز بسیار جادار می باشد.

معرفی انواع خودرو رانا

خودرو رانا، خودرویی ملی است که از سال 1391 در بازارهای فروش خودرو داخلی در معرض فروش گذاشته شد. این خودرو در دو نوع مختلف رانا پلاس و رانا معمولی تولید و عرضه می شود که از لحاظ ظاهری تفاوت چندانی ندارند اما خودرو رانا پلاس آپشن های ویژه ای دارد. این آپشن ها شامل کروز کنترل، سیستم بلوتوث، تنظیم کننده زاویه نور و سنسور دنده عقب می باشند.

معرفی پوشش های بیمه بدنه رانا

بیمه بدنه رانا نیز مانند تمامی بیمه های بدنه، شامل دو جزء اصلی و اضافی می باشد. پوشش های اصلی بیمه بدنه رانا شامل خسارت های ناشی از تصادف خودرو با خودرویی دیگر، سقوط و واژگونی خودرو، برخورد خودرو با موانع، مورد سرقت قرار گرفتن خودرو و وارد شدن آسیب های مختلف به بدنه خودرو مانند ضربه، پاشیدن رنگ و… می باشد.

پوشش های اضافی بیمه بدنه رانا نیز شامل مواردی هستند که شرکت های مختلف بیمه، به عنوان گزینه های پیشنهادی آنها را در بیمه نامه مطرح می کنند و شما مطابق میل خود می توانید پوشش های اضافی مورد نیاز خود را انتخاب کرده و هزینه های اضافی آنها را پرداخت نمایید.

محاسبه قیمت بیمه بدنه رانا

قیمت بیمه بدنه رانا نرخ ثابتی ندارد. در واقع بیمه مرکزی، مبلغی را به عنوان مبنا برای بیمه بدنه این خودرو تعیین می کند و عواملی می توانند روی کاهش یا افزایش قیمت آن تاثیر بگذارند. به عنوان مثال، جریمه ها و پوشش های اضافی می توانند نرخ بیمه بدنه خودرو شما را افزایش دهند و در مقابل تخفیفات ارائه شده توسط شرکت های بیمه می توانند این نرخ را تا حد زیادی کاهش دهند. مهمترین تخفیفات ارائه شده توسط شرکت های بیمه عبارتند از:

تخفیف خودرو صفر کیلومتر

 این تخفیف به خودروهای صفر کیلومتر یا خودروهایی که کمتر از 3 ماه کار کرده اند تعلق می گیرد و صاحبان خودرو صفرکیلومتر می توانند از ۲۰ تا ۳۰ درصد تخفیف در خرید بیمه بدنه رانا برخوردار شوند.

تخفیف عدم خسارت

 تخفیف عدم خسارت یک طرح تشویقی است که شرکت های بیمه در صورت عدم خسارت به رانندگان تابع قانون ارائه می دهند. شما در صورت داشتن یکسال عدم خسارت می توانید 25 درصد هزینه بیمه بدنه رانا را کاهش دهید. به ازای هر سال اضافه تر نیز ده درصد تخفیف بیشتر به شما تعلق خواهد گرفت.

تخفیف های مناسبتی

 این تخفیف ها توسط شرکت های بیمه و با توجه به مناسبت های مختلف مانند اعیاد سنتی یا مذهبی، به بیمه گزاران ارائه می شوند.

نحوه خرید بیمه بدنه رانا

برای خرید بیمه بدنه رانا می توانید به دو روش حضوری و غیر حضوری اقدام نمایید. در روش حضوری، با مرجعه به نمایندگی های معتبر شرکت های بیمه و ارائه مدارک شناسایی خودتان و خودروی خود می توانید به دریافت بیمه بدنه رانا اقدام نمایید.

 البته در سالهای اخیر و با وجود پیشرفت تکنولوژی این امکان برای شما فراهم شده است که از طریق اینترنتی عملیات خرید بیمه بدنه خود را انجام دهید. تنها کافی است به آدرس اینترنتی یکی از نمایندگان معتبر شرکت های بیمه، مانند بیمه باما مراجعه نموده و با بارگذاری مدارک شناسایی خود و خودرو نسبت به دریافت سریع بیمه نامه اقدام نمایید. خرید غیر حضوری و اینترنتی بیمه بدنه رانا از زحمت زیاد و اتلاف وقت شما جلوگیری خواهد کرد.

معرفی بیمه باما

بیمه باما (bimebama.com) یکی از معتبرترین وبسایت های ارائه دهنده خدمات بیمه شرکت های مختلف بیمه می باشد که با تجربه فراوان و تلاش پرسنل خود، سعی دارد امکان خریدی به صرفه و راحت را برای بیمه گزاران فراهم نماید. تیم مشاوره شاغل در بیمه باما، افرادی متخصص هستند که با آگاهی کامل از نحوه محاسبه قیمت بیمه بدنه رانا و تخفیفات ارائه شده توسط شرکت های مختلف، شما را برای خرید بهترین بیمه بدنه، راهنمایی می کنند. شما می توانید خرید، تمدید و محاسبه قیمت بیمه نامه خود را با مجموعه ما تجربه کنید.

بیشتر بخوانید:

بیمه بدنه پژو 405
بیمه بدنه البرز
بیمه بدنه پارسیان
بیمه بدنه ما
بیمه بدنه کوثر
بیمه بدنه پاسارگارد
بیمه بدنه دنا
بیمه بدنه تیبا
بیمه بدنه سمند

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *