بیمه شخص ثالث هایما S7 : قیمت و خرید

بیمه شخص ثالث هایما S7

هایماS7 ، یکی از پرفروش ترین خودروهای کراس اوور چینی موجود در بازارهای داخلی است که در سالهای اخیر با استقبال ویژه ای از سوی مخاطبان روبرو شده است. این خودرو از لحاظ ساختمان بدنه بسیار شیک است و با خودروهای روز دنیا در رده متوسط، رقابت خوبی دارد. به همین دلیل مسئله خرید بیمه شخص ثالث هایما مسئله ای بسیار ضروری محسوب می شود.

خودرو هایما S7 از لحاظ فنی نیز مزیت های فراوانی دارد. این خودرو یک خودرو 4 سیلندری با 16 سوپاپ می باشد و یک گیربکس 5 سرعته دارد. این خودرو در انواع توربو و پلاس نیز تولید شده است. از طرفی اتاق داخلی این خودرو نیز بسیار پیشرفته و مدرن است. یک نمایشگر در قسمت مرکزی کنسول قرار دارد. یک سانروف زیبا نیز در قسمت سقف خودرو هایما S7  تعبیه شده است.

بهترین بیمه شخص ثالث هایما S7

همانطور که می دانید، بیمه شخص ثالث، تنها بیمه ای است که دریافت آن الزامی می باشد. تمامی دارندگان خودرو و وسیله نقلیه با هر نوعی باید بیمه شخص ثالث داشته باشند. بیمه شخص ثالث هایما از جمله بیمه هایی است که با شرایط متنوع به دارندگان خودرو هایما اس 7 ارائه می شود.

بهترین بیمه شخص ثالث هایما، شامل بیمه نامه ای است که از پوشش اضافی کافی و تخفیفات خوبی برخوردار باشد تا ضمن دریافت بیمه ای با تضمین بالا، هزینه هنگفتی نیز صرف آن نشود. بنابراین شما برای خرید بیمه شخص ثالث هایما باید ابتدا نیازهای خود در قالب پوشش اضافی را در نظر گرفته و آپشن های مورد نظر خود در قسمت های پوشش اضافی را فعال نمایید. این آپشن ها ممکن است اندکی به قیمت حق بیمه شما اضافه کنند اما در صورت وقوع حادثه، می توانند کارایی مناسبی برای شما داشته باشند. همچنین اگر شرایط دریافت تخفیف را داشته باشید، یا به نحوی رانندگی کنید که شامل جریمه های خسارت نشوید، می توانید بیمه را با قیمت مناسب تری دریافت نمایید.

محاسبه قیمت بیمه شخص ثالث هایما S7

بیمه شخص ثالث هایما دو نوع پوشش ارائه می دهد. مورد اول پوشش های جانی است که با وقوع اتفاق و آسیب برای فرد مقصر و شخص ثالث ارائه خواهد شد. سقف پرداخت حوادث جانی توسط سازمان بیمه مرکزی و با توجه به نرخ دیه تعیین می شود. این سقف برای شخص ثالث بیشتر از فرد مقصر می باشد. در مورد خسارات جانی نیز، باید بگوییم که شرکت بیمه تنها خسارات مالی شخص ثالث حادثه را پرداخت می کند.

 تعیین قیمت بیمه شخص ثالث هایما معیار مشخصی ندارد. در واقع طبق مصوبه سالانه سازمان بیمه مرکزی، یک مبلغ پایه برای حق بیمه شخص ثالث در نظر گرفته می شود. سپس شرکت های بیمه با توجه به عوامل تاثیر گذار بر قیمت بیمه شخص ثالث، نرخ آن را افزایش یا کاهش خواهند داد. از جمله این عوامل موثر می توان به گزینه های زیر اشاره کرد:

نوع خودرو

 یکی از عوامل موثر بر قیمت بیمه شخص ثالث هایما  نوع خودرو می باشد. از آنجایی که هایما S7 از خودروهای رده بالای بازار داخلی محسوب می شود، قیمت بیمه شخص ثالث آن نیز گران تر خواهد بود.

نوع کاربری خودرو

 خودرو هایما S7، به دلیل لوکس بودن، معمولا به عنوان خودرو شخصی مورد استفاده قرار می گیرد. اما اگر از آن به عنوان تاکسی، آژانس و… استفاده شود، به مقدار 10 تا 20 درصد، حق بیمه افزایش می یابد.

تعداد سیلندر خوردو

 رده بندی قیمت بیمه شخص ثالث، بر اساس تعداد سیلندر خودرو به 3 دسته، زیر 4 سیلندر، 4 سیلندر و بالای 4 سیلندر تقسیم می شود. هایما، خودرویی با 4 سیلندر است و از این نظر هزینه متوسط به آن تعلق می گیرد.

جریمه ها

 بعضی از جریمه ها، مانند جریمه دیرکرد، جریمه خودرو قدیمی و جریمه عدم معاینه فنی و… می توانند باعث افزایش قیمت بیمه شخص ثالث شوند.

تخفیف ها

 تخفیف ها، در مقابل جریمه ها، می توانند هزینه های ناشی از قیمت بیمه شخص ثالث شما را کاهش دهند. این تخفیف ها شامل تخفیف خودرو صفر کیلومتر، تخفیف عدم خسارت و… می باشند.

تخفیف عدم خسارت برای بیمه شخص ثالث هایما S7

یکی از عواملی که به صورت کاملا موثر روی قیمت بیمه شخص ثالث هایما تاثیر می گذارد، تخفیف عدم خسارت است. شما در صورت داشتن چند سال عدم خسارت می توانید با تخفیف بسیار خوبی از شرکت های بیمه مواجه شوید. در واقع این تخفیف هم باعث دقت رانندگان هنگام رانندگی خواهد شد و هم به کاهش هزینه آنها کمک خواهد کرد.

تخفیف عدم خسارت بیمه شخص ثالث هایما  به ازای هر یکسال 5 درصد تخفیف محاسبه می شود. یعنی شما در صورت داشتن 7 سال عدم خسارت می توانید از 35 درصد تخفیف برخوردار شوید. میزان حداکثر سقف این تخفیف نیز تا 70 درصد می باشد. البته در صورت وقوع تصادف یا حادثه در طی این سال ها، به یکباره حق تخفیف شما از بین نخواهد رفت. بلکه به صورت مقطعی از آن کم خواهد شد.

بیمه شخص ثالث هایما S7

خرید بیمه شخص ثالث هایما S7

برای خرید بیمه شخص ثالث هایما S7 می توانید از 2 روش اقدام نمایید. این دو روش به شرح زیر خواهند بود:

خرید حضوری

در این نوع خرید شما با مراجعه به نمایندگی های شرکت بیمه، می توانید بیمه خود را به صورت حضوری خریداری نمایید. ارائه مدارک شناسایی خود و خودرو بسیار الزامی می باشد. از طرفی شما باید قبل از خرید، فرم های مربوطه را پر نمایید. در این صورت می توانید بیمه شخص ثالث خود را دریافت کنید.

خرید آنلاین

 تمامی مراحل این خرید نیز مانند خرید حضوری انجام می شود. با این تفاوت که تکمیل فرم و بارگذاری مدارک به صورت اینترنتی صورت خواهد گرفت. مزیت این روش جلوگیری از اتلاف وقت بیمه گزار می باشد.

معرفی بیمه باما

بیمه باما (bimebama.com)، به عنوان یکی از معروف ترین وبسایت های ارائه خدمات بیمه در تلاش است تا بهترین خدمات را به شما ارائه دهد. شما می توانید با خرید آنلاین بیمه از بیمه باما، عملیات خرید، تمدید، یا دریافت مشاوره خرید بیمه را انجام دهید.

بیشتر بخوانید:

بیمه شخص ثالث پارسیان
بیمه شخص ثالث البرز
بیمه شخص ثالث پژو 405
بیمه شخص ثالث ایران
بیمه شخص ثالث ما
بیمه شخص ثالث آسیا
بیمه شخص ثالث دانا
بیمه شخص ثالث تیبا
بیمه شخص ثالث 206
بیمه شخص ثالث رازی
بیمه شخص ثالث هایما S5

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *