بیمه شخص ثالث هایما S5 : قیمت و خرید

بیمه شخص ثالث هایما S5

خودروی هایما S5، یکی از شاسی بلندهای شرکت هایما چین است که تولید آن از سال ۱۳۹۶ در ایران خودروی خراسان آغاز شد. البته پیشینه همکاری ایران خودرو با این شرکت چینی، به سال ۱۳۹۳ و همزمان با تولید مدل S7 هایما برمی گردد. اما مدل S5 در مقایسه با نوع دوقلو و قدیمی خود، امکانات بیشتری دارد و مجهز به پیشرانه توربوشارژ است. در طراحی این خودرو، از شکل ظاهری کوسه استفاده شده و تداعی کننده نوعی خودروی جنگی در ذهن است. بیشتر فضای داخلی هایما S5   (به غیر از داشبورد خودرو)، رویه ای چرمی دارد و زیبایی خاصی به آن بخشیده است.

حجم موتور هایما S5 به ۱۴۹۷ سی سی می رسد و دارای ۴ سیلندر و ۱۶ سوپاپ است. حداکثر سرعت این خودروی چینی ۱۷۰ کیلومتر بر ساعت است و قدرت آن به ۱۴۸ اسب بخار می رسد. سیستم فرمان این ورژن از هایما، هیدرولیکی است و با رینگ های آلومینیومی به بازار عرضه می شود. این سطح از امکانات، هایما S5 را یک کراس اوور جمع و جور نشان می دهد که قیمت نسبتا بالایی دارد. بنابراین خسارت های به وجود آمده در تصادف های این خودرو، مبالغ زیادی می شود که می توان با افزایش سقف پوشش مالی بیمه شخص ثالث، آنها را جبران کرد. به همین دلیل در ادامه این مطلب، اطلاعات کاملی درباره بیمه شخص ثالث هایما S5 ارائه می دهیم.

بیمه شخص ثالث هایما S5

بهترین بیمه شخص ثالث هایما S5

تعداد شرکت های بیمه ای فعال در ایران زیاد است و تقریبا در تمامی آنها می توان بیمه شخص ثالث هایما S5 را خریداری کرد. اما شاید به عنوان مالک چنین خودروی گران قیمتی، به دنبال سفارش بهترین بیمه شخص ثالث باشید. انتخاب بهترین در خصوص بیمه شخص ثالث، بستگی به نظر فرد بیمه گزار دارد. افرادی که به دنبال کیفیت خدمات و تسریع در پاسخگویی هستند، شرکت بیمه ای خود را باید بر اساس رتبه بندی اعلامی توسط بیمه مرکزی انتخاب کنند. چون بیمه مرکزی بر اساس نظر مردم و عملکرد شرکت های بیمه ای، آنها را رتبه بندی کرده و چنین آماری را بطور سالیانه اعلام می کند.

اما اگر سقف پوشش مالی تعریف شده در بیمه شخص ثالث برای شما مهم است، باید بیمه نامه خود را از شرکتی بخرید که بالاترین سقف را ارائه می دهد. چون تعهد جبران خسارت در بیمه شخص ثالث هایما S5، بر اساس سقف های تعیین شده است. سقف پوشش جانی بر اساس نرخ دیه در ماه های حرام تعیین می شود و میزان آن برای تمامی خودروها یکسان است. اما سقف پوشش مالی را می توان در ازای پرداخت مبلغی مازاد، افزایش داد. پس برای خودروهای گران قیمتی مانند هایما S5، بهتر است که از سقف این پوشش استفاده کرد.

 بیمه شخص ثالث هایما S5

محاسبه قیمت بیمه شخص ثالث هایما S5

قیمت نهایی بیمه ثالث خودرو، بر اساس عواملی مانند نوع خودرو، تعداد سیلندر، کاربری خودرو، جریمه دیرکرد، سقف تعهدات درخواستی برای پوشش مالی و تخفیف عدم خسارت محاسبه می شود. برخی از این فاکتورها به مشخصات خودرو مربوط می شود و نمی توان آنها را تغییر داد. اما با انتخاب حداقل پوشش مالی، نداشتن تاخیر در تمدید بیمه نامه و استفاده حداکثری از تخفیف عدم خسارت، می توان ارزانترین بیمه شخص ثالث هایما S5 را خرید. البته برخی شرکت های بیمه ای به مشتریان خود تخفیفات ویژه ای می دهند که باعث کاهش قیمت نهایی بیمه ثالث خودرو می شود. برای اطلاع دقیق از قیمت بیمه شخص ثالث خودروی هایما S5، به سایت بیمه باما (bimebama.com) مراجعه کنید. قیمت اعلامی این سایت بر اساس اطلاعات دقیق خودرو شما است و به شما امکان مقایسه قیمت در شرکت های مختلف بیمه ای را می دهد.

گرانترین بیمه شخص ثالث هایما S5

هر چقدر سقف درخواستی برای پوشش مالی بیشتر باشد، قیمت بیمه شخص ثالث هایما S5 متناسب با آن افزایش می یاید. البته پرداخت این مبلغ اضافی به نفع بیمه گزار است؛ چون اگر هزینه خسارت مالی بیش از سقف انتخابی در بیمه شخص ثالث خودرو باشد، مابقی مبلغ را باید از جیب خود بپردازد. پس با در نظر گرفتن تمامی این معیارها، می توان نتیجه گرفت که گرانترین بیمه شخص ثالث هایما S5 متعلق به خودرویی صفر کیلومتر ( تخفیف عدم خسارت صفر درصد) با انتخاب بالاترین پوشش برای خسارت های مالی است.

 بیمه شخص ثالث هایما S5

تخفیف عدم خسارت برای بیمه شخص ثالث هایما S5

مهمترین عامل تاثیرگذار بر قیمت بیمه شخص ثالث هایما S5 و دیگر وسایل نقلیه، مربوط به تخفیف عدم خسارت است. چون شرکت های بیمه ای به ازای هر سالی که از بیمه شخص ثالث خود برای جبران خسارت استفاده نکنید، ۵ درصد به شما تخفیف می دهند. مثلا خودرویی با ۱۰ سال عمر، شامل ۵۰ درصد تخفیف می شود. یعنی شما فقط باید نصف حق بیمه شخص ثالث خودرو را بپردازید. این تخفیف بسیار موثر است و می تواند باعث کاهش حق بیمه شخص ثالث هایما S5 شود.

خرید بیمه شخص ثالث هایما S5

بیمه شخص ثالث، جزو پرکاربردترین بیمه نامه ها در ایران است. دلیل این موضوع را می توان در اجباری بودن استفاده از این بیمه نامه برای وسایل نقلیه موتوری دانست. پس بیمه شخص ثالث هایما S5 را می توان از تمامی شرکت های بیمه ای صادر کرد. برای انجام این کار یا باید به صورت حضوری به نمایندگی های بیمه رفت، و یا اینکه از شیوه آنلاین استفاده کنید. البته پیشنهاد ما به شما، استفاده از شیوه آنلاین و خرید بیمه شخص ثالث از سایت های معتبری چون بیمه باما است. چون در روش حضوری شما تنها از قیمت و شرایط یک شرکت بیمه ای مطلع خواهید شد و برای استعلام قیمت از دیگر شرکت ها، کار سختی دارید.

اما در روش خرید آنلاین، کار شما بسیار راحت است. چون تنها کاری که باید انجام دهید، مراجعه به سایت بیمه باما و وارد کردن اطلاعات خودروی هایما S5 در فیلدهای مشخص شده است. این سایت بر اساس اطلاعات خودرو شما، لیستی از قیمت بیمه شخص ثالث هایما S5 در اکثر شرکت های بیمه را نمایش می دهد. پس با خیالی راحت می توانید قیمت ها را با یکدیگر مقایسه کرده و یکی را برای خرید انتخاب کنید. یک مزیت دیگر روش آنلاین، اطلاع از شرایط خرید اقساطی بیمه شخص ثالث در شرکت های مختلف است. چون هزینه این بیمه نامه متناسب با گران شدن قیمت خودرو افزایش یافته و شاید هر کسی توان پرداخت یکجا مبلغ آن را نداشته باشد.

 بیمه شخص ثالث هایما S5

بیمه باما، پلتفرمی معتبر برای خدمات بیمه ای

جهان امروزی در تصرف اینترنت قرار دارد و روز به روز جنبه های جدیدی از تکنولوژی را در زندگی خود تجربه می کنیم. بیشتر کارها را می توان از راه دور و از طریق اینترنت انجام داد و نیازی به مراجعه حضوری نیست. استفاده از خدمات بیمه ای هم از طریق اینترنت امکان پذیر است و می توان بیشتر بیمه نامه ها را در سایت های معتبر بیمه ای سفارش داد. سایت بیمه باما، یکی از این بسترهای مطمئن است که با اکثر شرکت های بیمه ای قرارداد دارد. در این سایت می توان از شرایط بیمه شخص ثالث هایما S5 و دیگر خدمات بیمه ای مطلع شد و قیمت ها را استعلام کرد. البته این سایت تیم پشتیبانی بسیار قوی دارد که در تمامی مراحل صدور و یا تمدید خدمات بیمه ای، به شما مشاوره می دهند.

بیشتر بخوانید:

بیمه شخص ثالث پارسیان
بیمه شخص ثالث البرز
بیمه شخص ثالث پژو 405
بیمه شخص ثالث ایران
بیمه شخص ثالث ما
بیمه شخص ثالث آسیا
بیمه شخص ثالث دانا
بیمه شخص ثالث تیبا
بیمه شخص ثالث 206
بیمه شخص ثالث رازی
بیمه شخص ثالث هایما S7
بیمه شخص ثالث آریسان

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *