بیمه بدنه ساندرو

بیمه بدنه ساندرو

در بازار خودرو ایران چندین نمونه از ماشین های خارجی وجود دارد؛ که ساندرو یکی از آنها است. ساندرو محصولی از شرکت رنو فرانسه است که علی رغم سادگی در طراحی، کیفیت قابل توجهی دارد. پس یکی از دلایل استقبال از ساندرو در داخل کشور، کیفیت فنی این خودرو است. اما خودرو شما هر چقدر هم که با کیفیت باشد، باز هم احتمال وقوع حادثه برای آن وجود دارد. حادثه ای که برای جبران آن باید حداقل دهها میلیون هزینه کرد. پس بهتر است که قبل از وقوع حادثه، از خدمات بیمه ای خودرو برای پوشش چنین خساراتی استفاده کنیم. بیمه بدنه ساندرو، دقیقا همان بیمه نامه ای است که به دنبال آن هستیم. در این مطلب به معرفی خودرو ساندرو و لزوم استفاده از بیمه بدنه برای آن خواهیم پرداخت.

معرفی خودرو ساندرو

کاربران ایرانی تجربه خوبی از عملکرد ال 90 داشتند و همین موضوع نیز سبب استقبال از ساندرو شد. چون هر دوی این خودروها در شرکت رنو تولید می شوند. البته ساندرو در اصل در شرکت داچیا تولید می‌شود که از زیر مجموعه‌های رنو است. اما بنا بر عادت و با توجه به معروف بودن برند شرکت اصلی، آن را با نام رنو ساندرو می شناسیم. در نگاه اول ساندرو را یک نمونه هاچ بک از ال 90 خواهیم دید. چون ساندرو بر روی پلتفرم تندر 90 ساخته شده و ظاهری ساده دارد. البته کوتاه تر بدن فاصله محوری ساندرو سبب فرمان پذیری بیشتر این خودرو نسبت به ال 90 شده است.

خودرو ساندرو در شرکت پارس خودرو ایران مونتاژ می شود و اولین نمونه آن در سال 1394 وارد بازار شد. ساندرو در دو مدل معمولی و استپ وی در ایران وجود دارد. ارتفاع نوع استپ وی به نسبت نمونه معمولی بیشتر است و ظاهری اسپرت دارد.حتی شرکت رنو با اضافه کردن باربند به سقف ساندرو استپ وی، به آن ظاهر یک خودروی شاسی بلند را داده است. اما این تفاوت ها صرفا ظاهری هستند و در مشخصات فنی آنها تفاوتی دیده نمی شود. 

ویژگی های فنی ساندرو

کیفیت خودروهای رنو توسط کارشناسان شرکت اصلی بررسی می شود و همین موضوع سبب حفظ کیفیت فنی خودرو طی سالیان طولانی شده است. خودروهای ساندرو در دو نوع گیربکس دنده ای و اتوماتیک تولید می شوند. قدرت موتور این خودرو 105 اسب بخار و از نوع 4 سیلندری است. حجم موتور ساندرو 1.5 لیتر و حداکثر ظرفیت در نظر گرفته شده برای باک بنزین آن، 50 لیتر است.

لزوم استفاده از بیمه بدنه ساندرو

شاید خودروی ساندرو شما در اثر حوادث مختلفی دچار خسارت شود. چنین خسارتی در اثر برخورد جسم با بدنه خودرو و یا بروز بلایای طبیعی مانند سیل و زلزله ایجاد می شود. این حوادث را نمی توان کنترل کرد و از طرفی دیگر هم جبران خسارت های ناشی از آن تقریبا غیر ممکن است. چون قیمت خودرو در بازار افزایش یافته و ساندرو هم یک ماشین لوکس به حساب می آید. پس اگر قرار به تعمیر بخشی از بدنه خودرو و یا تعویض قطعه ای از آن باشد، باید کلی هزینه کنید. بیمه بدنه ساندرو، بیمه نامه ای است که تمامی این خسارت ها را پوشش می دهد.

چون بیمه شخص ثالث صرفا برای جبران خسارت های وارده به شخص ثالث در تصادف است. پس از این بیمه نامه برای جبران خسارت مالی مربوط به راننده مقصر نمی توان استفاده کرد. اما با خرید بیمه بدنه ساندرو، خیال بیمه گزار از بابت جبران خسارت های احتمالی راحت خواهد بود. البته تنوع پوششی بیمه بدنه بسیار زیاد است و قبل از خرید باید قیمت و شرایط آن را استعلام کنید. برای انجام چنین استعلامی نیاز به مراجعه حضوری نیست و می توان از امکانات سایت بیمه باما استفاده کرد.

پوشش های بیمه بدنه ساندرو

اختیاری بودن بیمه بدنه باعث شده تا شرایط استفاده از پوشش های بیمه ای آن در شرکت های مختلف بیمه ای، با یکدیگر فرق کند. چون هر شرکتی می تواند پوشش های خاصی را به بیمه بدنه ساندرو اضافه کرده و یا تخفیف های خاصی را برای مشتریان خود در نظر بگیرد. پوشش‌های بیمه بدنه به دو نوع اصلی و اضافی تقسیم می شوند.

پوشش‌های اصلی بیمه بدنه ساندرو

به خسارت هایی که به صورت عادی در بیمه بدنه ساندرو وجود دارد، پوشش اصلی می گویند. شرایط استفاده از این پوشش های بیمه ای در تمام شرکت ها یکسان است و خسارت ناشی از آنها جبران می شود. موارد زیر به عنوان پوشش های اصلی بیمه بدنه ساندرو شناخته می شوند:

  • خسارت های ناشی از آتش سوزی، سقوط، واژگونی، انفجار و صاعقه
  • سرقت کلی خودرو و آسیب های وارده به وسایل اصلی آن
  • خسارت وارده به لاستیک و باطری خودرو تا سقف 50 درصد از قیمت نو آن
  • برخورد ساندرو با خودرویی دیگر و یا اجسام ثابت یا متحرک
  • خسارت های وارده به خودرو در طول فرآیند انتقال یا نجات خودرو

پوشش های اضافی بیمه بدنه ساندرو

علاوه بر خسارت هایی که در بخش قبل معرفی کردیم، بیمه بدنه یک سری پوشش های اضافی دیگر هم دارد. برای استفاده از این پوشش های بیمه ای باید آنها را به بیمه نامه اضافه کرده و هزینه مازاد آن را بپردازیم. انتخاب هر کدام از این پوشش ها باید متناسب با شرایط کاری و محل زندگی فرد بیمه گزار باشد. مثلا اگر در محله ای از شهر سکونت دارید که سطح امنیت آن پایین است، باید از  پوشش مربوط به سرقت جزئی خودرو استفاده کنید. یا ساکنین مناطق زلزله خیز، به پوشش اضافی مربوط به بلایای طبیعی نیاز دارند. تعدادی دیگر از پوشش های اضافی بیمه بدنه را در زیر آورده ایم:

  • پوشش ترانزیت
  • پوشش نوسانات قیمت
  • پوشش کشیدن میخ بر روی بدنه ساندرو
  • خسارت ناشی از پاشیدن رنگ، اسید و یا مواد شیمیایی
  • پوشش شکستن شیشه
  • پوشش حذف فرانشیز
  • و غیره

البته شما باید تشخیص دهید که کدام شرکت پوشش اضافی درخواستی شما را دارد. شناسایی چنین شرکتی از طریق سایت بیمه با ما بسیار راحت است. چون این سایت پس از دریافت مشخصات ساندرو شما، قیمت بیمه بدنه و انواع پوشش اضافی آن در شرکت های بیمه ای را نمایش می دهد. پس خیلی راحت می توان شرکت مد نظر خود برای خرید بیمه بدنه ساندرو را پیدا کرد.

قیمت بیمه بدنه ساندرو

محاسبه قیمت بیمه بدنه ساندرو بر اساس سال ساخت، نوع خودرو و ارزش روز آن انجام می شود. یعنی هر چقدر که خودرو شما گران تر باشد، باید پول بیشتری برای خرید بیمه بدنه بپردازید. البته شرکت بیمه ای مشخصات خودرو را در نظر گرفته و سپس با اعمال تخفیفات و اضافه کردن هزینه استفاده از پوشش های الحاقی، حق بیمه پرداختی را مشخص می کند. البته نرخ مشخصی برای بیمه بدنه ساندرو وجود ندارد و شرکت ها در ارائه تخفیف و تعیین هزینه استفاده از پوشش های مازاد، مختار هستند.

این تنوع قیمتی باعث شده تا بیمه گزار قبل از خرید بیمه بدنه ساندرو، حتما قیمت آن را استعلام بزند. این استعلام به شما کمک می کند تا از تخفیفات شرکت ها در فروش بیمه بدنه، مطلع شوید. چون برخی شرکت ها در کنار تخفیف عدم خسارت، یک سری تخفیفات دیگر را برای مشتریان خود در نظر می گیرند. تخفیف مشاغل خاص، تخفیف خودروهای وارداتی، تخفیف های مناسبتی و گروهی از انواع دیگر تخفیفات بیمه بدنه هستند.

خرید بیمه بدنه ساندرو

جدیدترین روش ی که برای خرید بیمه بدنه ساندرو وجود دارد، روش آنلاین است. در این روش به سایت بیمه با ما مراجعه کرده و از صفحه فروش بیمه ماشین، بیمه بدنه را انتخاب کنید. در گام بعدی مشخصات خودرو را وارد کنید تا قیمت و شرایط آن برای شما نمایش یابد. بیمه بدنه ساندرو را از یکی شرکت ها خریدراری کرده و هزینه آن را به صورت اینترنتی بپردازید. از پشتیبانی سایت با شما تماس گرفته و زمان و مکان بازدید حضوری در محل را مشخص می کنند.

بیشتر بخوانید:

بیمه بدنه پژو 405
بیمه بدنه البرز
بیمه بدنه پارسیان
بیمه بدنه ما
بیمه بدنه کوثر
بیمه بدنه پاسارگارد
بیمه بدنه دنا
بیمه بدنه تیبا
بیمه بدنه سمند
بیمه بدنه هایما S7
بیمه بدنه H30 کراس
بیمه بدنه سراتو

بیمه با ما سایتی با پشتیبانی 24 ساعته

خدمات بیمه ای پیچیدگی خاص خود را دارد. به همین دلیل برای انتخاب انواع خدمات بیمه ای همچون بیمه بدنه ساندرو، باید از تجربه کارشناسان این حوزه کمک بگیرید. پیدا کردن چنین کارشناسی در روش حضوری سخت است. اما با خرید بیمه از سایت بیمه با ما (bimebama.com)، همیشه یک تیم پشتیبانی در کنار شما هستند. پس تجربه این افراد به شما کمک می کند تا بهترین خدمات بیمه ای را انتخاب کنید. 

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *