بیمه شخص ثالث پژو پارس : قیمت و خرید

بیمه شخص ثالث پژو پارس

یکی از چالش هایی که دارندگان خودرو مخصوصا مالکان پژو پارس، با آن مواجه هستند، جبران خسارات وارد بر خودروشان پس از وقوع حادثه یا بلایای طبیعی است. بیمه شخص ثالث پژو پارس، بیمه ای است که توسط شرکت های بیمه به دارندگان خودرو پژو پارس ارائه می شود تا در صورت وقوع خسارت، نگران جبران آن نباشند. پس از قانونی در سال 1347، دریافت بیمه شخص ثالث برای تمامی مالکان خودرو، الزامی شد زیرا بیمه شخص ثالث تمامی خسارات مالی و جانی وارد شده به شخص ثالث را جبران می کند. شما با دریافت بیمه شخص ثالث پژو پارس، می توانید خیال خود را از بابت خسارات وارد شده به خودرو خود در صورت عدم تقصیر، راحت کنید. همچنین بیمه خسارات جانی و مالی وارد شده به شخص ثالث را نیز جبران خواهد کرد.

توضیحاتی درباره خودرو پژو پارس

پژو پارس، یکی از خودروهای پرطرفدار داخلی است. از دلایل استقبال گسترده از این خودرو، می توان به کیفیت بالا، قیمت مناسب، هزینه نگهداری کم، آسان یافتن قطعات و خدمات پس از فروش خوب اشاره کرد. تمامی این موارد سبب شده تا این خودرو به یکی از خودروهای پرفروش ایرانی تبدیل شود. این خودرو از اواخر دهه 70 وارد بازار ایران شد و در سالهای اخیر به محبوبیت بالایی دست یافته است.

بهترین بیمه شخص ثالث پژو پارس

بدیهی است بهترین بیمه شخص ثالث پژو پارس، بیمه ای است که علاوه بر پوشش کامل تعهدات جانی، بتواند بهترین پوشش مالی را نیز برای خودرو شما فراهم کند تا نگران هیچ گونه خسارتی نباشید. تمامی شرکت های بیمه برای بیمه شخص ثالث، علاوه بر پوشش های اصلی که شامل جبران خسارات مالی و جانی است، گزینه هایی به عنوان پوشش های اضافی نیز در نظر گرفته اند که شما می توانید به سلیقه خود، این پوشش های اضافی را به بیمه شخص ثالث پژو پارس اضافه کنید. البته باید در کنار تمامی این موارد، قیمت را نیز در نظر بگیرید. بهتر است هنگام اضافه کردن پوشش های اضافی دقت کنید که آنهایی که مورد نیاز شما می باشند را اضافه نمایید تا متحمل هزینه های اضافی نشوید.

محاسبه قیمت بیمه شخص ثالث پژو پارس

بیمه مرکزی هر ساله توجه به نرخ دیه مبلغی را به عنوان حق بیمه پایه تعیین می کند که این مبلغ برای سال 1400، 480 میلیون تومان است. اما قیمت نهایی بیمه شخص ثالث پژو پارس، به عوامل متعددی بستگی دارد. در ادامه به بررسی  موارد تاثیرگذار روی نرخ بیمه شخص ثالث پژو پارس خواهیم پرداخت. پس ما را همراهی کنید.

کاربری خودرو

پژو پارس خودرویی همگانی محسوب می شود و ممکن است علاوه بر مصارف شخصی، در مصارف شغلی نیز کاربرد داشته باشد. باید توجه کنید که اگر از پژو پارس به عنوان وسیله حمل و نقل عمومی استفاده می کنید، ممکن است 10 تا 20 درصد به نرخ بیمه شما افزوده شود.

تعداد سیلندر خودرو

 دسته بندی خودروها بر اساس کمتر از 4 سیلندر بودن، 4 سیلندر بودن و بیش از 4 سیلندر بودن تعریف می شود. یکی از عوامل تاثیرگذار بر قیمت بیمه شخص ثالث پژو پارس، تعداد سیلندرهای خودرو می باشد. پژو پارس خودرویی 4 سیلندره می باشد و از این لحاظ در رده متوسط نرخ حق بیمه قرار می گیرد.

سال تولید خودرو

 اگر از تاریخ تولید خودرو شما بیش از 15 سال گذشته باشد، به ازای هر سال اضافه تر، 2 درصد از کل حق بیمه به قیمت بیمه شما افزوده خواهد شد. پس خودروهای پژو پارس تولید سال 1385 به قبل، شامل این جریمه خواهند شد.

البته عوامل دیگری مثل جریمه دیرکرد بیمه، میزان سقف تعهدات،عدم معاینه فنی و تعدادی تخفیفات نیز از عوامل تاثیرگذار بر قیمت نهایی بیمه شخص ثالثاست. اما در این مقاله قصد بررسی عوامل موثر بر قیمت بیمه شخص ثالث پژو پارس را داریم. همچنین، شما برای محاسبه آنلاین قیمت بیمه شخص ثالث پژو پارس، می توانید به سایت بیمه با ما مراجعه کرده و با دادن اطلاعات خودرو خودتان، محاسبه قیمت نهایی آن را به صورت آنلاین انجام دهید.

ارزان ترین نرخ بیمه شخص ثالث پژو پارس

برای دریافت ارزان ترین بیمه شخص ثالث پژو پارس، وجود تخفیفات شرکت بیمه می تواند تاثیرگذار باشد. تخفیف عدم خسارت، تخفیف خودرو صفر کیلومتر و تخفیفات نقدی از جمله تخفیفاتی هستند که تمامی شرکت های بیمه آنها را به بیمه گزار ارائه می دهند. به علاوه بعضی شرکت های بیمه تخفیف های اضافه تری نیز در نظر گرفته اند. برای مثال بیمه البرز، پارسیان و بیمه کوثر، روی پوشش های مازاد مالی به بیمه گزاران تخفیف بیشتری می دهد. شما با داشتن اطلاعات از تخفیفات شرکت های بیمه، می توانید زمینه خرید بیمه ای ارزان را برای خود فراهم نمایید.

گران ترین بیمه شخص ثالث پژو پارس

گران ترین بیمه شخص ثالث پژو پارس، شامل پوشش های مالی بالاتری خواهد بود. البته بدیهی است، دریافت بیمه با پوشش های اضافی برای شما هزینه زیادی در پی داشته باشد. اما مطمئن خواهید بود که در صورت وقوع حادثه، بیمه خسارات جانی و مالی مربوطه را به صورت کامل پرداخت خواهد کرد تا فشاری متوجه شما نشود. از طرفی باید بدانید که هیچ الزامی وجود ندارد که تمامی مبلغ بیمه را به صورت یکجا پرداخت کنید و می توانید بخشی از آن را به صورت اقساط پرداخت نمایید.

خرید بیمه شخص ثالث پژو پارس

خرید بیمه شخص ثالث پژو پارس نیز مانند تمامی انواع بیمه به دو صورت حضوری و غیرحضوری قابل انجام است. در سال های اخیر و با توجه به پیشرفت تکنولوژی، تمامی شرکت های بیمه، به منظور تسهیل کار مشتری و جلوگیری از اتلاف وقت او، علاوه بر ارائه خدمات حضوری، تمامی خدمات خود را به صورت آنلاین و غیر حضوری نیز به بیمه گزار ارائه می کنند.

خرید حضوری

برای دریافت حضوری بیمه شخص ثالث پژو پارس کافی است به یکی از نمایندگی های معتبر خدمات بیمه مراجعه کرده فرم های مربوطه را پر نمایید. سپس با ارائه مدارک شناسایی خودتان و خودرو مد نظر عملیات خرید را انجام دهید.

 خرید آنلاین

 برای خرید آنلاین بیمه نامه نیز، با مراجعه به سایت نمایندگی های معتبر شرکت های بیمه مانند بیمه با ما، می توانید عملیات خرید را انجام دهید. تنها کافی است مدارک خود را بارگذاری کرده و عملیات پرداخت آنلاین را انجام دهید تا به راحتی و در سریع ترین زمان ممکن بیمه نامه خود را دریافت نمایید.

پرداخت اقساطی

 همچنین همانطور که گفته شد، هیچ اجباری برای پرداخت کامل حق بیمه وجود ندارد و شما می توانید درصدی از آن را به صورت نقدی پرداخت کرده و مبلغ باقی مانده را ماهانه و طی اقساطی پرداخت نمایید.

معرفی بیمه با ما

شرکت بیمه باما (bimebama.com)، از معتبرترین وبسایت های خدمات بیمه در ایران است که با تمامی شرکت های بیمه همکاری می کند. بزرگترین هدف این شرکت، جلب رضایت حداکثری مشتری است و برای رسیدن به این هدف نیروهایی حرفه ای و متخصص به کار گرفته تا بیمه گزاران را برای خرید بیمه ای مناسب و ارزان راهنمایی کنند. مشاوران متخصص شاغل در بیمه باما، به صورت شبانه روزی تلاش می کنند تا با ارائه اطلاعاتی از تخفیفات و شرایط انواع بیمه نامه ها، شما را برای خرید مناسب ترین بیمه شخص ثالث پژو پارس راهنمایی کنند. به علاوه شما تنها با مراجعه به سایت بیمه باما، می توانید به صورت آنلاین، در سریع ترین زمان ممکن و بدون نیاز به مراجعه حضوری مراحل خرید و تمدید بیمه شخص ثالث خود را انجام دهید.

بیشتر بخوانید:

بیمه شخص ثالث پارسیان
بیمه شخص ثالث البرز
بیمه شخص ثالث پژو 405
بیمه شخص ثالث ایران
بیمه شخص ثالث ما
بیمه شخص ثالث آسیا
بیمه شخص ثالث دانا
بیمه شخص ثالث تیبا
بیمه شخص ثالث 206
بیمه شخص ثالث ملت
بیمه شخص ثالث هایما S5
بیمه شخص ثالث هایما S7

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *