بیمه شخص ثالث ساندرو

بیمه شخص ثالث ساندرو

تمامی رانندگان از اجباری بودن بیمه شخص ثالث خودرو مطلع هستند. اما اطلاعات بیمه گزاران درباره پوشش های بیمه ای موجود در این بیمه نامه و سقف تعیین شده برای آن کاف نیست. یعنی فکر می کنند که خسارت مالی به وجود آمده در تصادف هر چقدر هم که زیاد باشد، شرکت بیمه ای آن را جبران خواهد کرد! باور غلطی که جز در زمان بروز حادثه، برای بیمه گزار مشخص نمی شود. در ادامه این مطلب به توضیح درباره بیمه شخص ثالث ساندرو و پوشش های بیمه ای موجود در آن خواهیم پرداخت. البته شرایط پوشش بیمه ای شخص ثالث برای اکثر خودروها یکسان است و می توان آن را به دیگر وسایل نقلیه هم تسری بخشید.

بیمه شخص ثالث ساندرو

آشنایی با خودرو ساندرو

خودروی ساندرو از تولیدات شرکت معتبر رنو فرانسه است که هشت سال پس از رونمایی از ال 90، وارد بازار ایران شد. این خودرو در اصل توسط یکی از شرکت های زیر مجموعه رنو با نام داچیا تولید می شود. اما چون برند رنو در بین خودروسازان جهانی شناخته شده تر است، این ماشین را با نام رنو ساندرو می شناسیم. شکل ظاهری رنو ساندرو باعث شده تا بسیاری از افراد آن را نسخه هاپ بک ال 90 بدانند. البته این موضوع خیلی هم عجیب نیست، چون ساندرو هاچبک بر روی پلتفرم تندر ساخته شده و تنها تفاوت ظاهری آن در 2 سانتی متر کوتاه تر بودن فاصله محوری است. ویژگی که فرمان پذیری ساندرو را نسبت به ال 90 افزایش می دهد. 

اولین نسل از ساندرو در خط تولید پارس خودرو ایران تولید و در سال 1394 وارد بازار شد. دو نمونه متفاوت از این خودرو با نام های ساندرو و ساندرو استپ وی در بازار ایران وجود دارد که هر کدام نوع دستی و اتوماتیک دارند. این دو نوع مختلف از ساندرو خیلی با هم فرق ندارند و تنها تفاوت آنها در سیستم تعلیق و مقداری ارتفاع بالاتر نسخه استپ وی، نسبت به ساندرو معمولی است. البته شرکت رنو از باربند هایی بر روی ساندرو استپ وی استفاده کرده تا حس شاسی بلند را به مخاطب القا کند.

ویژگی های فنی

مشخصات فنی ساندروی معمولی، هیچ فرقی با ساندروی استپ وی ندارد. در هر دو خودرو از موتور 1.5 لیتری 4 سیلندر استفاده شده و ظرفیت باک بنزین آن در حدود 50 لیتر است. حداکثر قدرت موتور این خودروی فرانسوی، 105 اسب بخار است. گیربکس این خودرو در دو مدل اتوماتیک و دنده دستی تولید می شود و انتخاب آن بستگی به نظر مشتری دارد. 

بهترین بیمه شخص ثالث ساندرو

شرایط استفاده از بیمه شخص ثالث برای تمامی وسایل نقلیه یکسان است. چون این بیمه نامه برای جبران خسارت های وارده به شخص ثالث در تصادفات استفاده می شود. فرقی هم ندارد که این تصادف از نوع جانی باشد یا مالی. چون شرکت بیمه گر تا سقف تعهدات ذکر شده در بیمه نامه، جوابگوی جبران خسارت وارده به شخص ثالث خواهد بود. موضوعی که اکثر بیمه گزاران نسبت به آن بی توجه هستند، تعیین سقف برای جبران خسارت های مالی است.

البته سقف مشخص شده برای جبران خسارت های جانی بر اساس نرخ دیه انسان کامل در ماه های حرام تعیین می شود و ثابت است. اما سقف پوشش های مالی بیمه شخص ثالث ساندرو را می توان متناسب با تشخیص خود افزایش داد. البته اجباری برای انجام این کار نیست و شاید حداقل سقف تعیین شده در بیمه نامه برای بیمه گزار قابل قبول باشد. اما با یک حساب سرانگشتی و بررسی افزایش قیمت خودرو طی چند سال اخیر، به اهمیت این موضوع پی خواهید برد.

چون حتی برای جبران جزئی ترین خسارت های تصادف، باید دهها میلیون هزینه کرد. خب اگر هزینه خسارت ایجاد شده بیشتر از سقف پوشش مالی بیمه ثالث باشد، پرداخت مابقی هزینه بر عهده راننده مقصر است. پس بهترین بیمه شخص ثالث ساندرو بیمه نامه ای است که پوشش مالی بهتری داشته باشد. این افزایش با پرداخت مبلغی جزئی امکان پذیر است. برای اطلاع از میزان مبلغ مازاد مورد نیاز برای افزایش سقف پوشش مالی، از فیلترهای سایت بیمه با ما استفاده کنید. 

محاسبه قیمت بیمه شخص ثالث ساندرو

قیمت بیمه شخص ثالث ساندرو به سال ساخت، میزان تخفیف عدم خسارت، نوع کاربری خودرو و سقف درخواستی برای پوش مالی بستگی دارد. چون ساندرو خودرویی با 4 سیلندر است و حق بیمه پایه ای این خودرو برای سال 1401 مبلغ 32630000 ریال در نظر گرفته شده است. البته این نرخ بر اساس مشخصات خودرو و دیگر عوامل اشاره شده، تعدیل خواهد شد. مثلا با افزایش سقف پوشش مالی و یا تغییر نوع کاربری ساندرو به تاکسی و یا تاخیر در تمدید بیمه شخص ثالث ساندرو، باعث افزایش حق بیمه پرداختی خواهد شد. ولی با اعمال تخفیف عدم خسارت بر روی قیمت پایه ای، می توان مبلغ پرداختی را کاهش داد. برای محاسبه دقیق قیمت بیمه شخص ثالث ساندرو، به سایت اینترنتی بیمه با ما مراجعه کنید. این سایت بر اساس مشخصات ارائه شده توسط کاربر، قیمت بیمه شخص ثالث ساندرو و دیگر وسایل نقلیه را محاسبه می کند.

ارزانترین و گرانترین بیمه شخص ثالث ساندرو

با در نظر گرفتن توضیحات ارائه شده در بخش قبلی، می توان در خصوص ارزانترین و گرانترین بیمه شخص ثالث ساندرو اظهار نظر کرد. ارزانترین بیمه شخص ثالث ساندرو برای خودرویی با بیشترین درصد تخفیف عدم خسارت، حداقل پوشش مالی درخواستی و بدون جریمه دیرکرد است. اما بیمه نامه ای با حداکثر پوشش مالی برای ساندروی صفر کیلومتر فاقد تخفیف عدم خسارت، گرانترین نوع از بیمه شخص ثالث به حساب می آید. 

تخفیف عدم خسارت برای بیمه شخص ثالث ساندرو

در بخش قبلی یک اشاره کوتاه به تخفیف عدم خسارت داشتیم. این تخفیف برای رانندگانی است که سابقه استفاده از بیمه شخص ثالث ساندرو برای جبران خسارت را ندارند. چون بیمه مرکزی به ازای هر سالی که از بیمه نامه خود برای جبران خسارت استفاده نکنید، 5 درصد به شما تخفیف می دهد. این تخفیف تا سقف 70 درصد ادامه خواهد داشت و تاثیر زیادی در کاهش قیمت بیمه شخص ثالث ساندرو دارد. اگر مشخصات خودرو و فرد بیمه گزار را در سایت بیمه با ما وارد کنید، درصد تخفیف عدم خسارت شما برای خرید بیمه ثالث مشخص می شود. 

خرید بیمه شخص ثالث ساندرو

اکثر رانندگان خودرو تجربه خرید حضوری بیمه شخص ثالث را دارند. اما روش جدید و راحت تری که برای خرید این بیمه وجود دارد، خرید اینترنتی بیمه شخص ثالث ساندرو است. چون اعتبار بیمه نامه های جدید وابسته به یک کد یکتا است و نسخه کاغذی بیمه ثالث حذف شده است. پس بدون نیاز به مراجعه حضوری، می توانید بیمه شخص ثالث را از سایت های ارائه دهنده خدمات بیمه ای مانند بیمه با ما تهیه کنید. حتی امکان خرید اقساطی بیمه شخص ثالث ساندرو در این سایت ها وجود دارد. چون خرید اینترنتی یک سری مزایای خاص همچون امکان استعلام شرایط در شرکت های مختلف بیمه ای را دارد. یعنی می توانید بیمه ثالث را از شرکتی سفارش دهید که بهترین شرایط اقساطی را دارد. 

بیشتر بخوانید:

بیمه شخص ثالث پارسیان
بیمه شخص ثالث البرز
بیمه شخص ثالث پژو 405
بیمه شخص ثالث ایران
بیمه شخص ثالث ما
بیمه شخص ثالث آسیا
بیمه شخص ثالث دانا
بیمه شخص ثالث تیبا
بیمه شخص ثالث 206
بیمه شخص ثالث رازی
بیمه شخص ثالث هایما S7
بیمه شخص ثالث آریسان
بیمه شخص ثالث معلم
بیمه شخص ثالث رانا
بیمه شخص ثالث تندر 90
بیمه شخص ثالث سراتو

بیمه باما، درگاهی امن برای خرید خدمات بیمه ای

یکی از موضوعاتی که بیمه گزار را برای خرید آنلاین بیمه ثالث دچار تردید می کند، بحث امنیت سایت های اینترنتی است. چون شیوه های کلاهبرداری در فضای مجازی بسیار زیاد است و هکرها از کوچکترین غفلت کاربران برای سرقت اطلاعات و اموال آنها استفاده می کنند. اما با خرید خدمات بیمه ای از سایت بیمه با ما (bimebama.com)، هیچ کدام از این نگرانی ها را نخواهید داشت. چون این سایت مجوز فعالیت خود را از بیمه مرکزی اخذ کرده و دارای نشان اعتماد الکترونیک است. پس با خیالی راحت از خدمات موجود در این سایت استفاده کرده و نگران امنیت اطلاعات خود نباشید.

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *