بیمه شخص ثالث دنا : استعلام قیمت و خرید

logo

ارسال سریع

خرید آسان

پشتیبانی ۲۴ ساعته

صرفه جویی در زمان

مقایسه آسان

بیمه شخص ثالث دنا : استعلام قیمت و خرید

بیمه شخص ثالث خودرو دنا، بیمه‌ای ضروری است که تمامی شرکت های بیمه آن را به بیمه گزاران مالک خودرو دنا ارائه می دهند. داشتن این بیمه نامه کاملا الزامی است و طبق قانون هر فردی که مالک خودرو باشد، مستلزم است بیمه شخص ثالث را دریافت نماید. هدف اصلی از دریافت بیمه شخص ثالث دنا، جبران خسارات مالی و جانی شخص ثالث، در صورت وقوع حادثه است.

معرفی خودرو دنا

دنا، یکی از خودروهای جدید ساخت ایران است که ظاهر مدرن و کیفیت بالا، آن را به خودرویی محبوب در ایران تبدیل کرده است. این خودرو با گرفتن الهام از طراح سمند طراحی شده ولی پیشرفته تر از سمند است. این خودرو دارای نشان ایمنی از کشور معتبر آلمان بوده و همین مسئله نشان دهنده کیفیت بالای این خودرو داخلی است. از طرفی این خودرو ساخت ایران بوده و دسترسی به قطعات آن مشکل نخواهد بود.

بهترین بیمه شخص ثالث دنا

بدیهی است بهترین بیمه شخص ثالث دنا، بیمه ای است که در کنار پوشش های اصلی شرکت بیمه اعم از، پرداخت خسارات مالی و جانی، پوشش های اضافی مناسبی داشته باشد تا در صورت وقوع اتفاق های غیرمترقبه، مالک خودرو نگرانی خاصی برای پرداخت خسارات نداشته باشد. همچنین وجود تخفیفات گسترده می تواند، زمینه خریدی مناسب برای شما فراهم کند. پس بهتر است شرایط تخفیف در شرکت های مختلف را بررسی کرده و با توجه به پوشش های اضافی مد نظر، بهترین گزینه را برای خود انتخاب نمایید.

بهترین بیمه شخص ثالث دنا

محاسبه نرخ بیمه شخص ثالث دنا

سازمان بیمه مرکزی در سال 1400 میران خسارات جانی برای بیمه شخص ثالث را با توجه به نرخ دیه 640 میلیون تومان اعلام کرده است، همچنین سقفی نیز برای پوشش های مالی در نظر گرفته است اما باید بدانید نرخ نهایی بیمه شخص ثالث دنا، به عوامل متعددی بستگی دارد که در ادامه آنها را توضیح خواهیم داد.

کاربری خودرو:

دنا، با توجه به ظاهر شیک، معمولا خودرویی شخصی محسوب می شود. باید توجه کنید که نرخ بیمه خودروهای شخصی کمتر از خودروهایی که به عنوان وسیله حمل و نقل عمومی مورد استفاده قرار می گیرند، لحاظ خواهد شد.

تعداد سیلندر خودرو:

یکی از مهمترین عوامل تاثیرگذار بر نرخ بیمه شخص ثالث دنا، تعداد سیلندرهای خودرو است. دسته بندی خودروها بر اساس کمتر از 4 سیلندر بودن، 4 سیلندر بودن و بیش از 4 سیلندر بودن تعریف می شود. دنا خودرویی با 4 سیلندر است و همانطور که گفته شد خودروهای 4 سیلندر، در رده متوسط نرخ حق بیمه قرار می گیرند.

بیشتر بخوانید:

بیمه شخص ثالث آسیا
بیمه شخص ثالث دانا
بیمه شخص ثالث تیبا
بیمه شخص ثالث 206

سال تولید خودرو:

اگر از تاریخ تولید خودرو شما بیش از 15 سال گذشته باشد، به ازای هر سال اضافه تر، 2 درصد از کل حق بیمه به قیمت بیمه شما افزوده خواهد شد. از آنجایی که دنا، برای اولین بار در سال 1393 تولید شد پس شامل این جریمه نخواهد شد.

قیمت بیمه شخص ثالث دنا

البته عوامل دیگری مثل جریمه دیرکرد بیمه، سقف تعهدات بیمه، نداشتن برگه معاینه فنی و تعدادی تخفیفات نیز از عوامل موثر بر نرخ  بیمه شخص ثالث دنا می باشند.

خرید بیمه شخص ثالث دنا

خرید بیمه شخص ثالث دنا  به دو صورت حضوری و غیرحضوری قابل انجام است. در سال های اخیر و با توجه به پیشرفت روز افزون تکنولوژی، به منظور تسهیل کار مشتری و جلوگیری از اتلاف وقت، عملیات خرید آنلاین نیز در دستور کار شرکت های بیمه قرار گرفته است.

خرید حضوری:

برای دریافت حضوری بیمه شخص ثالث دنا کافی است به یکی از نمایندگی های معتبر خدمات بیمه مراجعه کرده و پس از تکمیل فرم های مربوطه و ارائه مدارک شناسایی، مبلغ مورد نظر را پرداخت کرده و عملیات خرید را انجام دهید.

 خرید آنلاین:

برای خرید آنلاین بیمه شخص ثالث دنا کافی است مدارک خود را در یکی از سایت های معتبر نمایندگی های شرکت بیمه، بارگذاری کرده و عملیات پرداخت آنلاین را انجام دهید تا به راحتی و در کمترین زمان ممکن بیمه شخص ثالث خود را دریافت نمایید.

پرداخت اقساطی:

لازم است بدانید، هیچ الزامی برای پرداخت یکجا و کامل نرخ بیمه وجود ندارد و شما می توانید درصدی از آن را ماهانه و طی اقساطی پرداخت نمایید.

خرید بیمه شخص ثالث دنا

معرفی بیمه با ما

شرکت بیمه با ما (bimebama.com) یکی از معروف ترین نمایندگی های شرکت های بیمه محسوب می شود که سالهاست با تجربه بالا و کادری مجرب، در زمینه ارائه خدمات بیمه به مردم خدمت می کند. امکان مشاوره آنلاین و تلفنی شرکت بیمه با ما، خدمتی منحصر به فرد جهت کسب رضایت مشتری محسوب می شود. مشاوران حرفه ای شاغل در بیمه با ما، تمام تلاش خود را می کنند تا با دریافت اطلاعات و در نظر گرفتن تخفیفات و شرایط بیمه نامه ها، شما را برای خرید مناسب ترین بیمه شخص ثالث دنا راهنمایی کنند. به علاوه شما تنها با مراجعه به سایت بیمه با ما، می توانید به صورت آنلاین، مراحل خرید و تمدید بیمه خود در کوتاهترین زمان ممکن انجام دهید.

بیشتر بخوانید:

بیمه شخص ثالث پارسیان
بیمه شخص ثالث البرز
بیمه شخص ثالث پژو 405
بیمه شخص ثالث ایران
بیمه شخص ثالث ما

سوالات متداول

نحوه محاسبه تخفیف عدم خسارت بیمه شخص ثالث دنا، در تمامی شرکت ها با اندکی تفاوت این گونه است که به ازای هر یک سال عدم خسارت، نرخ بیمه شما با کاهش 5 درصدی روبرو خواهد شد. برای مثال برای 5 سال عدم خسارت، شما می توانید مشمول تخفیف 25 درصدی شوید.

برای دریافت ارزان ترین بیمه شخص ثالث دنا، وجود تخفیفات شرکت بیمه می تواند تاثیرگذار باشد. تخفیفات مناسبتی، تخفیف عدم خسارت و تخفیف خودرو صفر کیلومتر  از جمله تخفیفاتی هستند که تمامی شرکت های بیمه آنها را به بیمه گزار ارائه می دهند.

بله، شما می توانید در صورت تعویض خودرو، بیمه شخص ثالث دنا خود را به خودرو جدید انتقال دهید. تنها کافی است با ارائه مدارک و پرداخت هزینه های لازم، این کار را انجام دهید.

گران ترین بیمه شخص ثالث دنا، شامل پوشش های فراوانی خواهد بود. البته باید بدانید که این پوشش های اضافی بیشتر، در صورت وقوع حادثه می توانند تا حد زیادی خسارات وارد شده را کاهش دهند.


بیمه های همکار

بیمه آسیا
بیمه البرز
بیمه کارآفرین
بیمه آرمان
بیمه رازی
بیمه معلم
بیمه نوین
بیمه تعاون
بیمه پارسیان
بیمه دانا
بیمه پاسارگاد
بیمه کوثر
بیمه سرمد
بیمه تجارت نو
بیمه ما
بیمه ملت
بیمه سامان
بیمه سینا
بیمه ایران
آسماری