بیمه شخص ثالث برلیانس

بیمه شخص ثالث برلیانس

عملکرد خودروسازهای ایرانی در طراحی بدنه خودرو بسیار ضعیف است. چون اوج خلاقیت این شرکت ها، در تبدیل خودروی سواری به نمونه باری مشابه است! این موضوع باعث شده تا رانندگان ایرانی استقبال خوبی از خودروهای خارجی داشته باشند. برلیانس، یکی از این ماشین های خارجی موجود در بازار ایران است که شکل و ظاهری زیبا دارد. این زیبایی ظاهری تاثیر زیادی در جلب نظر مشتری دارد. اما هر چقدر هم که خودروی شما زیبا و با کیفیت باشد، باز هم به بیمه شخص ثالث نیاز خواهید داشت. اما چه دلیلی برای استفاده از بیمه شخص ثالث برلیانس وجود دارد؟ جواب این سوال خود را، در ادامه این مطلب بخوانید.

بیمه شخص ثالث برلیانس

معرفی خودروی برلیانس

خودرو برلیانس از محصولات شرکت چینی «برلیانس اتو» است. کار این شرکت، مونتاژ خودرو شرکت های بزرگ خودروسازی دنیا مانند تویوتا، پورشه، میتسوبیشی موتورز و بی ام وی است. ظاهر زیبای برلیانس هم مشابه با طراحی نسل اول بی ام وی است. شرکت پارس خودرو ایران در سال 1393 همکاری خود را با این شرکت خودروساز آغاز کرد تا مسیر برای ورود برلیانس به بازار خودرو ایران باز شود. نسخه های بسیار متعددی از برلیانس مانند هاچ بک، سدان و کراس اوور در ایران تولید می شود که هر کدام طرفداران خاص خود را دارند. اما موضوعی که بیشتر از همه اهمیت دارد، زیبایی ظاهری و تنوع آن است که برلیانس را به جایگزینی مناسب برای خودروهای بی کیفیت و تکرای ایرانی تبدیل می کند.

امکانات مدل های مختلف برلیانس

برلیانس در مدل های مختلفی با عنوان H330، H230، H220، H320، C3 کراس و V5 تولید می شود. هر کدام از مدل های برلیانس طراحی داخلی و خارجی مخصوص به خود را دارند. در برلیانس H230 و H220 امکاناتی همچون سانروف برقی، سنسور پارک دنده عقب، ایربگ راننده و سرنشین و ترمز ABS وجود دارد. در سال 2014 طول فنر برلیانس H320 را کمی افزایش دادند و آن را با نام H320 به بازار عرضه کردند. البته مونتاژ این مدل توسط شرکت سایپا انجام شد. سپس نسخه فول آپشنی از H320 با عنوان C3 کراس، وارد بازار شد.

ویژگی های فنی برلیانس

مدل های H230 و H330 برلیانس، با گیربکس دستی 5 سرعته تولید می شوند. حجم موتور این خودروها 1498 سی سی است و حداکثر سرعت آنها به 103 اسب بخار می رسد. در سری H300 برلیانس از زنجیر تایم به جای تسمه استفاده شده تا راننده از بابت پاره شدن آن، نگرانی نداشته باشد. شتاب اولیه H320 به 11.9 ثانیه می رسد که با توجه به وزن 1270 کیلوگرمی خودرو، قابل قبول است. البته تفاوت مدل در خودروی برلیانس زیاد است و هر کدام نقاط ضعف یا قوت مخصوص به خود را دارند. اما در هر صورت استفاده از بیمه شخص ثالث برلیانس اجباری است و باید بهترین بیمه نامه را تهیه کرد.

بهترین بیمه شخص ثالث برلیانس

برای استفاده از بهترین بیمه شخص ثالث برلیانس، باید عملکرد شرکت های بیمه ای را در نظر بگیرید. چون کیفیت خدمات ارائه شده در شرکت های بیمه ای با یکدیگر فرق دارد. پس برای انتخاب بهترین شرکت، باید عوامل زیر را در نظر گرفت:

  • سطح توانگری مالی
  • سرعت در پاسخگویی و جبران خسارت
  • پشتیبانی مناسب و ارائه اطلاعات به مشتریان
  • پرداخت خسارت در کوتاه ترین زمان ممکن
  • فراهم کردن شرایط خرید اقساطی بیمه شخص ثالث
  • پیگیری شکایت مربوط به مشتریان
  • امکان افزایش سقف پوشش مالی
  • بهره گیری از کارمندان باتجربه و کاربلد
  • و غیره

 در نظر گرفتن این موارد به بیمه گزار کمک خواهد کرد تا بهترین بیمه شخص ثالث برلیانس را برای خودرو خود تهیه کند. برای دسترسی به چنین آماری و مشخص کردن اینکه کدام شرکت عملکرد بهتری داشته، به سایت بیمه باما مراجعه کنید. چون این سایت آمار مربوط به عملکرد سالیانه شرکت ها را در اختیار مشتریان خود قرار می دهد. البته مرجع اصلی تهیه و انتشار چنین آماری، بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران است. معیار بعدی مربوط به قیمت بیمه شخص ثالث برلیانس است که در بخش بعدی آن را توضیح خواهیم داد.

محاسبه قیمت بیمه شخص ثالث برلیانس

قیمت بیمه شخص ثالث، تاثیر زیادی در انتخاب بیمه گزار دارد. چون مشتری در اکثر موارد و قبل از خرید خدمات بیمه ای، قیمت ها را با یکدیگر مقایسه می کند. البته حق بیمه شخص ثالث هر ساله بر اساس نرخ دیه اعلامی و تعداد سیلندر خودرو مشخص می شود. اما یک سری عوامل مانند نوع کاربری خودرو، جریمه دیرکرد، تخفیف عدم خسارت و سقف تعهدات درخواستی بیمه گزار باعث تعدیل این نرخ می شود. پس شاید قیمت بیمه شخص ثالث برلیانس در یک شرکت بیمه ای با شرکتی دیگر فرق داشته باشد. بنابراین قبل از خرید بیمه نامه، باید قیمت و شرایط آن را استعلام کرد. این استعلام در روش حضوری تقریبا غیرممکن است و باید از روش های آنلاین استفاده کرد. برای استعلام آنلاین هم هیچ سایتی دقیق تر از سایت بیمه باما نیست.

گرانترین بیمه شخص ثالث برلیانس

بیمه شخص ثالث باید در سررسید مشخص تمدید شود؛ و گرنه مشمول جریمه دیرکرد روزانه خواهد شد. این جریمه دیرکرد تا سقف یک سال برای وسایل نقلیه محاسبه شده و حق بیمه پرداختی را افزایش می دهد. یا اگر سقف پوشش مالی درخواستی شما بیشتر از میزان حداقلی تعیین شده باشد، حق بیمه شما گران تر خواهد شد. 

ارزانترین بیمه شخص ثالث برلیانس

شرکت های بیمه ای سعی در جذب مشتری و افزایش سهم خود از بازار دارند. این موضوع باعث تفاوت قیمت بیمه شخص ثالث برلیانس در شرکت های بیمه ای شده است. پس برای خرید ارزانترین بیمه شخص ثالث، باید ابتدا قیمت ها را در سایت بیمه باما استعلام زده و سپس خرید خود را انجام دهیم. ولی خب هر چقدر درصد تخفیف عدم خسارت شما بیشتر باشد، حق بیمه کمتری پرداخت خواهید کرد.

تخفیف عدم خسارت برای بیمه شخص ثالث برلیانس

به ازای هر سالی که بیمه گزار از بیمه نامه خود برای جبران خسارت استفاده نکند، 5 درصد تخفیف می گیرد. این تخفیف تا سقف 70 درصد برای بیمه گزار محاسبه می شود و تاثیر زیادی در کاهش حق بیمه پرداختی دارد. پس اگر به هزینه پرداختی بابت تمدید بیمه شخص ثالث برلیانس اهمیت می دهید، کمی با احتیاط بیشتر رانندگی کنید.

خرید  بیمه شخص ثالث برلیانس

خرید بیمه شخص ثالث برلیانس

راحت ترین روشی که برای خرید بیمه شخص ثالث برلیانس وجود دارد، روش آنلاین است. چون نیازی به مراجعه حضوری نیست و صرفا با چند کلیک ساده، بیمه نامه شما صادر می شود. فقط باید مشخصات برلیانس خود را در سایت بیمه باما وارد کنید تا حق بیمه شما محاسبه شود. پس از مقایسه قیمت و شرایط بیمه ثالث در شرکت های مختلف، یکی را انتخاب و هزینه آن را پرداخت کنید. کد یکتا بیمه نامه به شماره موبایل اعلامی شما ارسال خواهد شد. البته بعضی شرکت ها شرایط فروش اقساطی بیمه شخص ثالث را هم دارند که می توانید از آن استفاده کنید. 

بیشتر بخوانید:

بیمه شخص ثالث پارسیان
بیمه شخص ثالث البرز
بیمه شخص ثالث پژو 405
بیمه شخص ثالث ایران
بیمه شخص ثالث ما
بیمه شخص ثالث آسیا
بیمه شخص ثالث دانا
بیمه شخص ثالث تیبا
بیمه شخص ثالث 206
بیمه شخص ثالث رازی
بیمه شخص ثالث هایما S7
بیمه شخص ثالث آریسان
بیمه شخص ثالث معلم
بیمه شخص ثالث رانا
بیمه شخص ثالث تندر 90
بیمه شخص ثالث سراتو
بیمه شخص ثالث توسان

بیمه باما، درگاهی مطمئن برای خدمات بیمه ای

فعالیت در فضای مجازی و استفاده از اینترنت، خطرات خاص خود را دارد. چون نمی توان به هر سایتی اعتماد کرده و اطلاعات کارت بانکی خود را وارد کنیم. بیمه باما (bimebama.com)، سایتی معتبر برای خرید خدمات بیمه ای است. فعالیت این سایت تحت نظارت بیمه مرکزی است و نماد اعتماد الکترونیک دارد. بیمه باما با اکثر شرکت های بیمه ای قرارداد دارد و با طراحی سامانه های مختلف، کار بیمه گزاران را راحت کرده است. پس بدون دغدغه و نگرانی، از خدمات بیمه ای این سایت استفاده کنید.

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *